Senast redigerat
Svar från Servanet
Visa signatur
"Nobody smart would play fair"
Min nya Inteno (några månader gammal) från Servanet funkar i både On och Off läge (???).
Internet gick skit segt men tptest visade full speed och bra ping, men efter router omstart var det lika segt. Visade sig jag behövde starta om Intenon.... Suck...
Varför ska jag behöva det? Finns det en fix? Aldrig behövt starta om nån mediakonverter förr pga detta, nu verkar de som Intenon kan klogga ihop och bli seg? Varför ställer jag mig frågan. Nån som vet eller haft samma problem?
Sen hur den funkar i båda lägena säger mig att nåt e fel på produkten i övrigt.
Har inte kontaktat Servanet än men det blir imorn. Vore kul att höra om nån mer har någon åsikt om produkten.
Edit: Hur det visade sig segt var att det tog enorm tid att komma in på sidor, ladda YT, ligga i sängen med telefon å kika bilder på Prisjakt appen tog år att ladda. Slog över till 4G och det bara small till så var bilderna framme.
Så här står den nu "On" från att ha körts "Off" i månader. Hm...
Edit: Svaret från Servanet är att det ska vara så. Dem har helt enkelt kopplat bort on/off switchen.. Varför var oklart..
Angående logga in på Intenon så sa dom strikt nej + hon kunde inte ge något lösen heller för hon hade ingen access själv.
"Nobody smart would play fair"
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.