Överlåtelse av Black Friday Comhem bredband

Permalänk
Medlem

Överlåtelse av Black Friday Comhem bredband

Hej alla SweC:are!

Jag har flyttat till lägenhet med Telia Öppen Fiber och kan därför ej nyttja mitt Comhem abonnemang som är bundet i ytterligare 8 månader. Om det är någon som sitter med tillgång till Comhems nät så har du nu möjlighet att sänka ditt månadspris.

För tillfället är abonnemanget fryst i väntan på överlåtelse, senast till den 2020-06-30, men kan givetvis återupptas omgående.

Det tecknades med förra årets Black Friday-erbjudande så priset är halverat under hela bindningstiden och ligger därför på 199 kr istället för 399 kr.

Abonnemanget är ett 50/10 Mbit/s med en månads uppsägningstid.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Dator: *Censurerad av Jantelagen*

Permalänk
Medlem

Om din inte kan erbjuda en uppkoppling av tekniska skäl när du flyttat så kan man säga upp det p.g.a det.

Permalänk
Medlem

@Beltet: Nej tyvärr inte. Finns varken avtalsvillkor eller konsumentlagsskydd som styrker det.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Dator: *Censurerad av Jantelagen*

Permalänk
Medlem
Skrivet av dwd:

@Beltet: Nej tyvärr inte. Finns varken avtalsvillkor eller konsumentlagsskydd som styrker det.

Jo det gör det visst

Permalänk
Medlem

@Beltet @Specias Dags för tävling! 500 kr till den som lyckas avsluta abonnemanget först då. Skicka PM om ni vill ha mina personuppgifter att kontakta kundtjänst med.

Överlåtelse är däremot fortfarande aktuellt för den som vill ha internet för 199 kr i månaden.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Dator: *Censurerad av Jantelagen*

Permalänk
Medlem
Skrivet av Specias:

Jo det gör det visst

Nej det finns det inte alls.