Nintendo Wii inkl. Balance Board och diverse spel samt tillbehör

Permalänk
Avstängd

Nintendo Wii inkl. Balance Board och diverse spel samt tillbehör

Säljer nu mitt Wii med diverse spel och tillbehör då det har varit nedpackat under lång tid. Konsolen är bakåtkompatibel och kan även spela Gamecube-spel. Den har normalt slitage med repor och saknar lucka för kontroll-/minnesportar. Konsolen fungerade som den skulle vid senaste användning ett par år tillbaka, kan dock inte testa funktionalitet i dagsläget då nuvarande tv saknar matchande ingångar.

Utöver konsolen medföljer dessa originaltillbehör:

  • Diverse dokumentation (manualer, marknadsföring, snabbinstallation etc)

  • Wiimote (inbyggd MotionPlus) + Nunchuk

  • Sensor bar

  • AV-kabel och Scart-adapter

  • Strömadapter

  • Konsolställ

...och:

  • Wii Balance Board + Wii Fit Plus (inkl. manual)

  • Wii Sports (inkl. manual)

  • Gamecube-minneskort

  • Komponentkabel

  • Silikonskal för Wiimote

I övrigt medföljer även kartonger för konsolen, Wii Balance Board och en omslutande sådan. Batterier saknas för Wiimote och Wii Balance Board.

Detta avhämtas i Gamla Tyresö, varför avhämtning med bil rekommenderas. Jag använder Swish.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

R7 3800X || X570 I Aorus Pro WiFi || RTX 2080 Super || 16 GB DDR4

Permalänk
Medlem

Du kan inte tänka dig att sälja Wii Balance Board + Wii Fit Plus (inkl. manual) och Wii Sports (inkl. manual) separat?

Permalänk
Medlem

Vilka spel ingår? Eller är det digitala spel?:)

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Naki:

Du kan inte tänka dig att sälja Wii Balance Board + Wii Fit Plus (inkl. manual) och Wii Sports (inkl. manual) separat?

Det kan jag tänka mig! Du har pm.

Skrivet av segafreaktwo:

Vilka spel ingår? Eller är det digitala spel?:)

Spelen som ingår är Wii Fit Plus och Wii Sports, vilka är i fysiskt format

Visa signatur

R7 3800X || X570 I Aorus Pro WiFi || RTX 2080 Super || 16 GB DDR4