Error AppModel-Runtime 65 , har ni det?

Permalänk
Inaktiv

Error AppModel-Runtime 65 , har ni det?

Hej,
Tänkte om ni kunde kolla i event Viewer i Windows om ni har rubrikens error samt om de står;

Failed with 0x57 retrieving AppModel Runtime status for package Windows.

Vill säkerhetsställa att de är en bugg och inte att mitt grafikkort är trasigt.

Permalänk
Keeper of the Bamse

Varför ska vi sitta och gräva i event viewer åt dig? Jag markerade din text på engelska, högerklicka och valde sen "Search the web". Första träffen är det här:

https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/gpu-cra...

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook M3 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Printscreen:

Varför ska vi sitta och gräva i event viewer åt dig? Jag markerade din text på engelska, högerklicka och valde sen "Search the web". Första träffen är det här:

https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/gpu-cra...

Jag vet de, men ville se någon form av statistik.
Varför? Ja för att hjälpa som ett forum bla är till för.
Många anser att sånt här är intressant och hjälper mer än gärna till.

Härligt resonemang du har, sweclockers kan ju stänga igen om alla tänkte sig om dig om allt.
Rådfråga om grafikkort, varför ska vi hjälpa dig?

Permalänk
Medlem

Jag har inga sådana event hos mig, kan vara intressant att veta vilket grafikkort du har, om det är det som står i din signatur? Och vilken version av drivers du kör?

Jag kör ett "EVGA GeForce GTX 1080 Ti 11GB SC2 Hybrid Gaming".

Tror nog att @Printscreen vaknade på fel sida, eller läste inte igenom vad du faktiskt skrev och frågade efter.

För det är ju inte helt orimligt (enligt mig) att fråga om fler har samma fel som dig.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av gonace:

Jag har inga sådana event hos mig, kan vara intressant att veta vilket grafikkort du har, om det är det som står i din signatur? Och vilken version av drivers du kör?

Jag kör ett "EVGA GeForce GTX 1080 Ti 11GB SC2 Hybrid Gaming".

Tror nog att @Printscreen vaknade på fel sida, eller läste inte igenom vad du faktiskt skrev och frågade efter.

För det är ju inte helt orimligt (enligt mig) att fråga om fler har samma fel som dig.

Jag kör med det i signaturen, och även Windows 10 version 2004.
Har du senaste uppdateringen av Windows?

Kör senaste Nvidia drivarna

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon300311:

Jag kör med det i signaturen, och även Windows 10 version 2004.
Har du senaste uppdateringen av Windows?

Kör senaste Nvidia drivarna

Jag kör senaste versionen av Windoww 10 och senaste drivers för grafikkortet, kanske är något specifikt för 2000-serien, kanske någon med ett kort i den serien har möjlighet att titta också

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av gonace:

Jag kör senaste versionen av Windoww 10 och senaste drivers för grafikkortet, kanske är något specifikt för 2000-serien, kanske någon med ett kort i den serien har möjlighet att titta också

Ja, lite svårt att isolera om man söker runt så har folk bytt allt och ända fått dessa errors.
Hade dock varit roligt att veta vad dom beror på.

Edit: verkar inte bara vara Nvidia som berörs utom även amd.