Iphone 6s Tror jag (MKQJ2QN/A)

Permalänk
Medlem

Iphone 6s Tror jag (MKQJ2QN/A)

Hej!

Dotterns Oneplus har gått sönder så frugan hade en iphone liggande...tror det är en 6s.

Har nollställt den, men jag får inte igång Pokemon go. När jag klickar på den kommer det bara upp en vit skärm med nåt sen går den tillbaka...

Kan tillägga att jag inte gillar Iphone, har aldrig haft nån själv och kommer aldrig att skaffa en

Nån som har nåt tips på vad jag ska göra för att få igång Pokemon go?

//Worexon

Permalänk
Medlem

Testa ominstallera appen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrillthebill:

Testa ominstallera appen.

Har redan testat..har dessutom raderat hela telefonen.

Permalänk

iOS 10 eller högre misstänker jag att du har installerat i och med att du har "nollställt" den?

Visa signatur

BeQuiet Dark Base 700 White Ltd Edition ll Intel i9-9900K ll Asus Prime z390-a ll 32GB Corsair Vengeance RGB Pro White DDR4 3200Mhz ll Asus RTX 4070Ti Strix OC ll Corsair RM850x white PSU ll Corsair H100i RGB Platinum ll Samsung 850 EVO 500GB SSD ll Samsung 860 EVO 2TB SSD ll Acer X34 Predator ll Win10 Pro ll Razer Black Widow ll Logitech G305 II Thrustmaster Hotas Warthog ll RX-Viper pedals ll Beyerdynamic MMX300 ll Track-IR ll Oculus Quest

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aqua_HeaD:

iOS 10 eller högre misstänker jag att du har installerat i och med att du har "nollställt" den?

Tack! Nästan pinsamt men jag hade inte uppdaterat...blir bara arg när jag håller på med iphone

Nu kan hon spela Pokemon!!

//Worexon

Permalänk
Skrivet av Worexon:

Tack! Nästan pinsamt men jag hade inte uppdaterat...blir bara arg när jag håller på med iphone

Nu kan hon spela Pokemon!!

//Worexon

Bra att det löste sig.

Visa signatur

BeQuiet Dark Base 700 White Ltd Edition ll Intel i9-9900K ll Asus Prime z390-a ll 32GB Corsair Vengeance RGB Pro White DDR4 3200Mhz ll Asus RTX 4070Ti Strix OC ll Corsair RM850x white PSU ll Corsair H100i RGB Platinum ll Samsung 850 EVO 500GB SSD ll Samsung 860 EVO 2TB SSD ll Acer X34 Predator ll Win10 Pro ll Razer Black Widow ll Logitech G305 II Thrustmaster Hotas Warthog ll RX-Viper pedals ll Beyerdynamic MMX300 ll Track-IR ll Oculus Quest