Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Söker äldre grafikkort med vattenblock

Permalänk
Medlem

Söker äldre grafikkort med vattenblock

Söker ett äldre grafikkort med vattenblock, allt från ett GTX 780ti upp till GTX 1080 / Vega 56 kan vara av intresse. Kortet ska in i ett budgetbygge med vattenkylning och det vore kul om även grafikkortet kunde vara vattenkylt om det går att hitta ett till ett rimligt pris.

Kan även tänka mig att köpa diverse vattenkylningsdelar om någon har något liggandes, även gamla kinadelar kan vara intressant, hoppas mest kunna bygga med vattenkylning för nöjes skull

Skicka gärna ett PM med vad ni har och önskar få för det. Ska det skickas står jag såklart för frakten

Läs hela annonsen här

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

Hej, har ett Zotac 1080 med Vattenblock från fabrik.

Finns i Spånga, Stockholm och har inte möjlighet att frakta det. Har kvar digitalt kvitto om så önskas.

Tänkte sälja alla mina delar strax, om du vill att någon ska testas så säg till innan jag plockar ner allt.

Permalänk

har ett r9 290x med vattenblock från fabrik liggande, har också lite andra delar liggande (ek res, diverse radiatorer, cpu block anslutningar mm) ifall det är av intresse.

tänker mig kring 900 för kortet.
och skulle vi kunna diskutera om beroende på vad du kan tänkas vilja ha.
Kan skickas eller hämtas i sollentuna

Visa signatur

Lian Li O11 XL | Asus Crosshair VII Dark Hero | AMD 5950x, Watercool IV Pro| 32gb G-skill trident-z neo @ 3600 Mhz | EVGA 3090 FTW3 Ultra | Seasonic Prime PX 1000 | Asus ROG Swift PG348q

Permalänk
Medlem

R9 Nano vattenkylt, luftkylare, lådor mm finns kvar och kan skickas. 1000:-

Har även 240mm radiator, 120mm radiator, CPU-block, pump+res 12v, fläktar, en hel del Connecticuts och lite slang. Lådor mm finns kvar och kan skickas. 1000:-

För 2000:- får du allt du behöver. Rullade i min gamingdator fram till två veckor sedan utan problem. Säljes pga uppgradering till Vega64 med AIO, blev enklare att sätta AIO på CPU också då.