Hur är det med Rockstargames och FiveM ? Bannar de players eller vad är riskerna?

Permalänk
Inaktiv

Hur är det med Rockstargames och FiveM ? Bannar de players eller vad är riskerna?

Hej. Jag har kollat lite på FiveM och ser roligt ut och tänkte testa. Även om FiveM skriver på sin hemsida att man inte kan bli bannad så är det ju inte dem som sätter upp den regeln för det är ju trots allt Rockstargame som äger Gta V och inte dem. I alla fall, kan man bli bannad om Rockstargames får reda på att man spelar via FiveM?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon321431:

Hej. Jag har kollat lite på FiveM och ser roligt ut och tänkte testa. Även om FiveM skriver på sin hemsida att man inte kan bli bannad så är det ju inte dem som sätter upp den regeln för det är ju trots allt Rockstargame som äger Gta V och inte dem. I alla fall, kan man bli bannad om Rockstargames får reda på att man spelar via FiveM?

Jag har lirat till och från i några år och inte blivit bannad för det och har polare som aktivt spelat i flera åt utan att blivit bannade, det har ju funnits redan innan GTA V så tror inte rockstar kommer banna någon. Tror FiveM står för många % av dom som spelar idag.

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Permalänk
Medlem

Bannad från fivem

Min pojke har spelat gta genom fivem. Flr 14 fagar seda kom det upp att han va bantad 14 dagar för fusk fast han inte vet vad han har gjort. Sen igår när det gått 14 dagar går vi in för att kolla då står det 14 dagar igen. Vad är det för fel