Problem med Binance - blir inte verifierad och kan således inte föra över pengar tillbaka till bankkonto/kort

Permalänk
Medlem
Skrivet av bjorn_m_eriksson:

Ser nu att jag inte får upp det fältet ifall jag väljer EUR. Tjänsten kallas iaf för Swift vad jag förstår. När jag väljer EUR kan jag bara välja Visa eller nån som heter Advcash..

Men väljer jag USD kan jag välja Swift istället.
Tyvärr har jag inga pengar kvar hos Binance just nu, så jag kan inte ange ett belopp och gå vidare för att se om det funkar :-/
Men testa att ange belopp i USD och se om du kommer vidare.

Det där verkar ha ändrats sedan jag fick loss mina småslantar.

Binance har tappat sitt bankkonto inom EU sedan nån månad tillbaka, så SEPA överföringar fungerar inte. Tror inte en Svensk bank tar mot USD via Swift.

Visa signatur

7800X3D | RTX 4080 Super | 32GB DDR5 | LG 48 C1 OLED

Permalänk

Aha, då finns nog förklaringen där...

Visa signatur

.:bjorn

Permalänk
Skrivet av bjorn_m_eriksson:

Ser nu att jag inte får upp det fältet ifall jag väljer EUR. Tjänsten kallas iaf för Swift vad jag förstår. När jag väljer EUR kan jag bara välja Visa eller nån som heter Advcash..

Men väljer jag USD kan jag välja Swift istället.
Tyvärr har jag inga pengar kvar hos Binance just nu, så jag kan inte ange ett belopp och gå vidare för att se om det funkar :-/
Men testa att ange belopp i USD och se om du kommer vidare.

Det där verkar ha ändrats sedan jag fick loss mina småslantar.

Citerar mig själv här.. SEPA hette det nog när jag använde tjänsten tidigare i år. Jag har nog aldrig använt Swift. Utgick nog bara från att den hette så eftersom det var alternativet som fanns...

Visa signatur

.:bjorn

Permalänk
Skrivet av bjorn_m_eriksson:

Ser nu att jag inte får upp det fältet ifall jag väljer EUR. Tjänsten kallas iaf för Swift vad jag förstår. När jag väljer EUR kan jag bara välja Visa eller nån som heter Advcash..

Men väljer jag USD kan jag välja Swift istället.
Tyvärr har jag inga pengar kvar hos Binance just nu, så jag kan inte ange ett belopp och gå vidare för att se om det funkar :-/
Men testa att ange belopp i USD och se om du kommer vidare.

Det där verkar ha ändrats sedan jag fick loss mina småslantar.

Ok, där är problemet för mig nu. Jag har inget Visa-kort ännu.
Jag kom runt problemet genom att sälja mina USDT via Binance P2P marketplace och ta emot betalningen genom Revolut som i sin tur kan skicka till Swedbank via IBAN. Komplicerat, men det funkar.
Revolut har egna Visa-kort så jag ska beställa ett sådan och se om jag då kan skicka direkt från Binance till Revolut utan att sälja valutan först.

Visa signatur

| ASUS Zenbook UX425J | Intel Core i7-1065G7 | 16GB RAM | M.2 SSD 512GB | Win 10 |