Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Köpes: Kod till CoD Black Ops Cold War PC till sjukskriven

Permalänk
Medlem

Köpes: Kod till CoD Black Ops Cold War PC till sjukskriven

Som rubriken.
Någon som sitter på en kod och inte ska använda den? I så fall köper jag gärna den.
Vet att spelkoder följde med vissa grafikkort och cpu:er så jag testar här först.

Har en vän som gått in i väggen och pga sjukskrivningen så har han det knapert ett tag.
Jag tänkte att om jag fixar spelet till honom så kan han spela med mig och jag kan på så sätt hålla lite löpande kontakt med honom utan att vara påträngande.

(Har själv varit utbränd och vet att oanmälda besök/sms/telefonsamtal är väldigt påfrestande)

Läs hela annonsen här

Visa signatur

[EpoX8k5a2+]-[Xp1600@1815]-[Extreme DDR2700] - [Gainward ti4200]

Permalänk
Medlem

Om du verkligen är hans vän kan väl du erbjuda dig att betala för den.. lite knäppt att nån annan ska ge den till er.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gizmo_8:

Om du verkligen är hans vän kan väl du erbjuda dig att betala för den.. lite knäppt att nån annan ska ge den till er.

Nu antar jag lite, men står det inte "köpes" i titeln? Enligt mig menar det att han är ute efter att köpa en kod, inte få den skänkt?

(no offense)

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Medlem
Skrivet av morronrost:

Nu antar jag lite, men står det inte "köpes" i titeln? Enligt mig menar det att han är ute efter att köpa en kod, inte få den skänkt?

(no offense)

Ja ifs, ursäkta isf! Var bara att det stod 1 kr och nån lång snyfthistoria, kanske var jag som drog förhastade slutsatser.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gizmo_8:

Om du verkligen är hans vän kan väl du erbjuda dig att betala för den.. lite knäppt att nån annan ska ge den till er.

Står klart och tydligt i rubriken "Köpes" och jag kommer betala för den och ge honom den gratis. Men jag kan förtydliga ännu mer i annonstexten om du blev putt.

Visa signatur

[EpoX8k5a2+]-[Xp1600@1815]-[Extreme DDR2700] - [Gainward ti4200]

Permalänk
Medlem
Skrivet av rwxr:

Står klart och tydligt i rubriken "Köpes" och jag kommer betala för den och ge honom den gratis. Men jag kan förtydliga ännu mer i annonstexten om du blev putt.

Ok vad fint! Hoppas nån ger dig ett riktigt bra pris nu när din stackars kompis är så sjuk.

Permalänk
Medlem

Fanns något uppe här på sweclockers för 100kr, vet dock inte om det är kvar.

Permalänk
Skrivet av Gizmo_8:

Ok vad fint! Hoppas nån ger dig ett riktigt bra pris nu när din stackars kompis är så sjuk.

Riktigt låg kommentar som tydligt visar att du inte har någon vidare insikt i psykisk ohälsa. Det är inte att skämta om.
Ger det dig en inre tillfredställelse att "stå över" någon som har det jobbigt och påpeka det så bör du se över dig själv.

@rwxr: Kollar med en 3080-ägare ikväll om han har en kod till övers. Ta hand om dig och din vän!

Permalänk

Jag har en black ops kod. Kan även hjälpa aktivera den om jag får inloggning till Nvidia kontot.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lejonhead:

Jag har en black ops kod. Kan även hjälpa aktivera den om jag får inloggning till Nvidia kontot.

Han kör AMD 5700xt, kan man ändå skapa nvidia konto?
Jag är på jobbet just nu, men jag skickar pm när jag kommer hem så får du säga ditt pris och nummer för swish

Visa signatur

[EpoX8k5a2+]-[Xp1600@1815]-[Extreme DDR2700] - [Gainward ti4200]

Permalänk
Medlem
Skrivet av alexpallex:

Riktigt låg kommentar som tydligt visar att du inte har någon vidare insikt i psykisk ohälsa. Det är inte att skämta om.
Ger det dig en inre tillfredställelse att "stå över" någon som har det jobbigt och påpeka det så bör du se över dig själv.

@rwxr: Kollar med en 3080-ägare ikväll om han har en kod till övers. Ta hand om dig och din vän!

Tack både för din kommentar och erbjudandet! Jag har ett par stycken på kroken nu.

Visa signatur

[EpoX8k5a2+]-[Xp1600@1815]-[Extreme DDR2700] - [Gainward ti4200]

Permalänk
Skrivet av rwxr:

Han kör AMD 5700xt, kan man ändå skapa nvidia konto?
Jag är på jobbet just nu, men jag skickar pm när jag kommer hem så får du säga ditt pris och nummer för swish

Kom inte ihåg, men man skall öppna Nvidia geforce och sen redeem kod, sedan få man lösa in på riktigt på battlenet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av alexpallex:

Riktigt låg kommentar som tydligt visar att du inte har någon vidare insikt i psykisk ohälsa. Det är inte att skämta om.
Ger det dig en inre tillfredställelse att "stå över" någon som har det jobbigt och påpeka det så bör du se över dig själv.

@rwxr: Kollar med en 3080-ägare ikväll om han har en kod till övers. Ta hand om dig och din vän!

Det var ju han som började.
Och det var det inte menat som ett skämt, annonsen är ju typ som en tiggares plakat om sina stackars hungriga barn..

Permalänk
Medlem

Spel köpt av @lejonhead. Tack alla som engagerat sig i tråden och via pm.

Visa signatur

[EpoX8k5a2+]-[Xp1600@1815]-[Extreme DDR2700] - [Gainward ti4200]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gizmo_8:

Det var ju han som började.
Och det var det inte menat som ett skämt, annonsen är ju typ som en tiggares plakat om sina stackars hungriga barn..

Gå o lägg dig tragiska människa.