Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Sony Smart band Talk SWR 30

Liten blev stor så en sporadisk ändvänd smartklocka av det tidigare snittet är över. Inköpt på Sony shopen i Lund.
Främst använd av min son så jag kunde nå honom ute vid lek. Man kan svara och ha samtal via klockan, BT räcker långt så inga problem att ha luren i jackan/ryggan och ändå nå mellan telefonen och klockan.
Har såklart alla dem smart grejerna som dem nya har, notifikationer och stegräckning, mm.

E-ink skärm ger lång drifttid. laddar ca. två gånger i vecka.
Tre band ingår.
OBS fungerar endast till Android telefoner.

https://www-support-downloads.sonymobile.com/swr30/userguide_...

jag vill inte ha pengar, så dina 150kr tänker jag vi sänker till Barncancerfonden istället för till oss.

Hämtas i Malmö, kan skickas men du betalar frakten i så fall.
Tjuven på Posten i Malmö är tagen, men fick behålla sitt jobb, så hämta gärna.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

et du om denna har någon funktion för sömn och sömn rytm? Vill gärna ha ngt som kan väcka mig inom ett intervall när jag sover som lättast för att minimera morgontrötthet.

Skrivet av Magnusth:

Tjuven på Posten i Malmö är tagen, men fick behålla sitt jobb, så hämta gärna.

Läs hela annonsen här

Say what now?

Permalänk
Medlem

Hej, Om du öppnar länken i ovan text kan du läsa om det själv innan du frågar, och på sidan femton har du lite om den funktionen, och jo den har sömn tacking.
Om den kan välja och väcka din när det är lämpligt vet jag inte, skulle inte tro att de nyare har någon vidare funktion för det i heller. Varför, vill du upp 08:00 så vill du upp då, oavsett din sömn status.