Fractal Design Era Svart TG -ITX

Permalänk
Medlem

Fractal Design Era Svart TG -ITX

Hej,

Säljer mitt Fractal Design Era Svart TG -ITX från ett projekt som inte blev av. paketet har varit öppnad men chassit är oanvänd och har inte lämnat kartongen.

Ser helst att det hämtas i Tyresö, utanför Stockholm. Det kan dock fraktas mot kostnad.

Betalning via Swish.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

jag tar den gärna dock med frakt

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X - Gigabyte Aorus Master 6800xt - Gigabyte B550 Aorus Pro-P - 64Gb@3600Mhz - 980 PRO, 970 EVO 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zatrec:

jag tar den gärna dock med frakt

PM skickat!

Permalänk
Medlem

Hej!

Hämta äntligen ut paketet och allt ser mycket bra ut. Det som jag är endast är lite fundersam över var att det fanns ROG (ASUS) plastficka med en massa tillbehör och klistermärken som inte tillhör chassit!

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X - Gigabyte Aorus Master 6800xt - Gigabyte B550 Aorus Pro-P - 64Gb@3600Mhz - 980 PRO, 970 EVO 2TB

Permalänk
Medlem

Hej! Det var lite lustigt. Jag köpte det via inet men hade inte ens plockat ur något ur kartongen utan den har bara stått i ett hörn. Vad var det för tillbehör du fick med?

Permalänk
Medlem

En manual till ett ROG strix nätagg, en massa ROG klistermärken samt en del kardborrband. Allt låg i topcover lådan. Något du vill ha? Då det egentligen inte ingick i vårt köp

Visa signatur

Permalänk
Medlem

ahaa, nej tack det går bra. Du kan behålla det eller kasta det. Men tack för att du frågade!