Dessa har legat i garderoben i ett bra tag så tänkte att det är väl lika bra att någon annan får dem ifall dem vill ha dem instället för att jag skickar dem direkt till återvinningen. Behövdes inte längre när alla barnen (mig inkluderat) flyttade ut.
Har testat alla genom att plugga in dem och skapa ett nätverk och alla lampor lyser som dem ska (de får bra kontakt osv.). Senaste gången vi använde dem så vet jag att iaf två av dem funkade prima. Två av dem (märkta med en liten tejpbit) hade vi märkt som trasiga. Tror att vi tyckte att dem verkade lite instabila, men de funkade iaf "grundligt" nu när jag testade (men låter tejpbitarna sitta kvar). Har kört dessa i ett stort hus utan problem och fått ut mellan 50-100 megabit med låga lantenser iaf (perfekt för en HTPC eller random dator). Modellen är XAV5001.
Skickar även med 3 oanvända cat 5e cablar på någon meter var eftersom de också låg och drällde.
Endast upphämtning i Älvsjö/Fruängen (kan mötas vid Fruängens T-bana om något). Först till kvarn (vad gäller när dem kan hämtas) och de återvinns om en dryg vecka.
Läs hela annonsen här