Lian Li O11 Dynamic XL ROG Certified Vit + Vertical GPU mount - Nyskick

Permalänk
Medlem

Lian Li O11 Dynamic XL ROG Certified Vit + Vertical GPU mount - Nyskick

Har haft detta chassi i lite drygt ett år nu och det är riktigt najs. Dock har jag varit tvungen att byta ut det nu då en ommöblering gjorde att jag behövde ett något smalare chassi.

Chassit är i så gott som nyskick. Jag tog aldrig bort skyddsplasten från glaset så den nya ägaren kommer få nöjet att dra bort det. Chassits nypris på inet är i skrivande stund 2290:-
Diverse tillbehör och reservdelar finns kvar samt en hel del reservskruvar. Jag kan dock inte garantera att ett visst bortfall av vissa skruvar inte ägt rum, men det bör finnas tillräckligt med skruv för att bygga ett nytt system.

Till detta chassi ingår även ett vertical mount till grafikkortet från Lian Li samt riserkabel (Nypris på inet 599:-)

Tillverkarens artikelnummer på chassi: O11DXL-W
Tillverkarens artikelnummer på vertical GPU bracket: O11DXL-1

Kvitto finns i digital form om så önskas.

OBS. Endast för upphämtning i södra Stockholm

Läs hela annonsen här

Visa signatur

AMD Ryzen 9 3950X | Asus Crosshair VIII Hero | 64 GB DDR4 3200MHz | MSI GeForce RTX 3090 Suprim X 24GB

Permalänk
Medlem

Om intresser är lågt för chassit så är jag intresserad av att köpa riserkablen.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 000 kr Kan hämta redan imorgon :)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

1200kr. Är det ROG?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ghost93:

1200kr. Är det ROG?

han har skrivit det i annonsen så ja det skulle jag nog säga att det är

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 300 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Ok!
Jag vet inte hur länge auktionen kommer hålla på. Vet inte om jag ens fick sätta en tidsbegränsnings på den?
Är det nån default tid satt automatiskt av nya marknads-systemet eller är det bara för mig att säga att "Nu är auktionen avslutad"?

Visa signatur

AMD Ryzen 9 3950X | Asus Crosshair VIII Hero | 64 GB DDR4 3200MHz | MSI GeForce RTX 3090 Suprim X 24GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir_Manfred:

Ok!
Jag vet inte hur länge auktionen kommer hålla på. Vet inte om jag ens fick sätta en tidsbegränsnings på den?
Är det nån default tid satt automatiskt av nya marknads-systemet eller är det bara för mig att säga att "Nu är auktionen avslutad"?

Jag har inte varit med om någon tidsbegränsning, du väljer själv när du vill sälja och till vem du ska sälja :).

Permalänk
Medlem

Allrighty. 1300:- klubbat - om du fortfarande är intresserad, @Bungee

Visa signatur

AMD Ryzen 9 3950X | Asus Crosshair VIII Hero | 64 GB DDR4 3200MHz | MSI GeForce RTX 3090 Suprim X 24GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir_Manfred:

Allrighty. 1300:- klubbat - om du fortfarande är intresserad, @Bungee

PM 😊

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

AMD Ryzen 9 3950X | Asus Crosshair VIII Hero | 64 GB DDR4 3200MHz | MSI GeForce RTX 3090 Suprim X 24GB