Söker ett Nintendo switch i Skåne eller Stockholm

Permalänk
Medlem

Söker ett Nintendo switch i Skåne eller Stockholm

Som rubriken lyder är jag ute efter ett Nintendo switch till vårt barn som fyller fem år i nästa vecka. Det är ett plus om det är spel som ett mindre bar skulle uppskatta men inget måste.

Är i Skåne just nu och är inte helt säker på när vi åker hem, men upphämtning idag eller imorgon skulle fungera och eventuellt även på lördag. Annars är jag hemma i Stockholm från söndag/måndag senast. Kan eventuellt även tänka mig att köpa med frakt men ser gärna att det är en aktiv användare med referenser i så fall eller att säljaren är villig att skicka i förskott.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

Har en Switch Grey V2 + Super Mario 3D World (Det bästa Nintendo-spelet för unga barn in my opinion).

Kvitto är kvar från Webhallen och har ca 2 år till på reklamationsrätt. Kartong + sånt är kvar.

Säljer paketet för 2000kr. Finns i Stockholm.

Mvh/ Kristian

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobish:

Har en Switch Grey V2 + Super Mario 3D World (Det bästa Nintendo-spelet för unga barn in my opinion).

Kvitto är kvar från Webhallen och har ca 2 år till på reklamationsrätt. Kartong + sånt är kvar.

Säljer paketet för 2000kr. Finns i Stockholm.

Mvh/ Kristian

Det låter ju faktiskt väldigt intressant! Låt mig få återkomma fram mot kvällen eller imorgon då jag precis är på språng

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanFlodqvist:

Det låter ju faktiskt väldigt intressant! Låt mig få återkomma fram mot kvällen eller imorgon då jag precis är på språng

Inga problem Johan!

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobish:

Har en Switch Grey V2 + Super Mario 3D World (Det bästa Nintendo-spelet för unga barn in my opinion).

Kvitto är kvar från Webhallen och har ca 2 år till på reklamationsrätt. Kartong + sånt är kvar.

Säljer paketet för 2000kr. Finns i Stockholm.

Mvh/ Kristian

Jag är intresserad annars om Det inte har sålts 😅