Ångra köp i Google Play
För några år sedan köpte jag ett Android-program i Google Play. Det visade sig inte vara vad som utlovats och jag ångrade köpet inom 30 (?) minuter och fick tillbaka pengarna (och programmet försvann från min enhet - inga konstigheter). Nu är det ett annat program som jag är lite skeptisk till men jag vill gärna prova och ev kunna ångra köpet men jag blir inte klok på informationen från Google.
På https://support.google.com/googleplay/answer/2479637?hl=sv står det:
"Följ anvisningarna i följande fall:
om det har gått mindre än 48 timmar sedan du köpte en app eller ett objekt i en app kan du begära en återbetalning via Google Play"
men på https://support.google.com/googleplay/answer/2479637?hl=sv#zi... står det istället
"De flesta köp på Google Play återbetalas inte av Google. Det finns dock undantag (se nedan). Du kan även kontakta utvecklaren direkt. Utvecklaren kan hjälpa till om det har uppstått problem med köpet och kan utfärda återbetalningar i enlighet med sina policyer och tillämpliga lagar.
Återbetalningspolicy
Inom 48 timmar: Beroende på omständigheterna kring köpet kan du eventuellt få pengarna tillbaka. Följ dessa anvisningar. "
Eeh va? Detta skiljer sig väl ganska kraftigt från den andra informationen jag citerar ovan?
Och när jag klickar på Köp på det aktuella programmet dyker följande varning upp:

Om jag klickar Godkänn på denna, avsäger jag mig då möjligheten att ångra köpet eller vad menar de egentligen?
Går det ångra köp på Google Play? Hur gör man?