Mobil/Bärbar högtalare

Permalänk
Medlem

Mobil/Bärbar högtalare

Jag är sugen på köpa en mobil/bärbar högtalare till ett rimligt pris. Budget upp till max 1500 SEK. Vill gärna att det är bra bas i den och så klar ljud som möjligt för den budgeten. Ska streama från spotify till den med Android telefon. Tack på förhand för all tips.

Permalänk
Avstängd

Harman Kardon Onyx Studio 4 är rätt bra och ofta nedsatta i pris. Just nu är det ingen rea dock, så de ligger lite över din budget, men kan du vänta lite så lär den gå ner igen. Jag köpte en sådan åt min morsa för runt 1300 och den funkar bra och låter över förväntan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av snajk:

Harman Kardon Onyx Studio 4 är rätt bra och ofta nedsatta i pris. Just nu är det ingen rea dock, så de ligger lite över din budget, men kan du vänta lite så lär den gå ner igen. Jag köpte en sådan åt min morsa för runt 1300 och den funkar bra och låter över förväntan.

Omdömen på Prisjakt säger problem med batteri med den du nämner.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av socsoc:

Omdömen på Prisjakt säger problem med batteri med den du nämner.

Jo det såg inte så bra ut. Min morsa har haft den några år nu och den funkar ju bra på batteri likväl som inkopplat, men hon kanske hade tur.

Sen, är man ute efter en faktiskt mobil högtalare så kanske den är lite stor. Det är inget man stoppar i fickan eller ens väskan (om man inte har en rejäl ryggsäck eller så). Är det något så stort du vill ha så kanske Audio Pro Addon T3 kan vara något? Den kostar precis knappt 1500. Vill du ha något lite mindre så gör JBL en del bra mer portabla modeller, Charge och Flip. Sony hade en grym tidigare som var ganska platt och såg ut lite som en radio från sextiotalet, men kändes massiv och tung för sin storlek, men de verkar inte ha den längre tyvärr.