Permalänk

CPU, Moderkort, minne

Söker ett "uppgraderingspaket".
Sitter på en 5820k idag och är ute efter något nyare som ger en bra prestandaskjuts.
Gärna något paket med ddr5 men är inget krav.
Skriv vad ni har att erbjuda och vad ni vill ha för det.
Även PSU kan vara av intresse.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Intel i9 12900ks, asus maximus z690 apex och en Contact frame till cpun, 32gb ddr5 6000mhz cl36. kartong, kvitto och alla tillbehör finns tills allt.

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Har en 13400F, B760m, 16-64gb ddr4

Helt nytt oanvänd processor fortf i lådan, moderkortet knappt använd - har lite olika ram beroende på vad du vill ha

Permalänk
Medlem

Corsair Vengeance RGB Pro 32GB (2x16) 3200mhz använda mindre än en vecka

Totalt skulle de ligga på runt 5.3k nypris och allt är i princip oanvänt. Letar nog runt 4.7k iaf

Har även en Corsair AX1200 Gold Edition såg nu att du ville ha PSU

Permalänk

Tjenare, du hade inte kunnat tänka dig att skilja dig från din 5820k plattform? Kanske hade varit intressant.

Visa signatur

Main rig: Ryzen 7 7700, Asus Prime OC RX 9070 XT 16GB, ASRock B650I PG Lightning WiFi, 32GB Corsair Vengeance DDR5 6000Mhz, 4TB Crucial P3 Plus, 4TB Kingston Renegade, Fractal Terra.

SFF FFS.

Permalänk
Medlem

Hej, sitter på en "komplett" dator utan GPU.
5500, X570-moderkort (dock trasigt lås på PCI-platsen men fungerar såklart ändå) och 16GB ram.
Sitter i ett Phanteks P400 och PSU på 750W ingår.

Kan nog slänga med en NVME-SSD på 1TB eller ett par 250GB Sata-SSD om det är intressant och jag får en vettig slant för det.

Finns i Småland och kan tyvärr inte skicka den då jag inte har något emballage kvar.

Visa signatur

Intel i7 5820K 4.5GHz, Noctua D-15, Corsair 16GB 3000MHz, X99-Deluxe, Asus GTX 1070 Strix, Fractal Design Define R4

Permalänk
Skrivet av EmilPersson03:

Tjenare, du hade inte kunnat tänka dig att skilja dig från din 5820k plattform? Kanske hade varit intressant.

Hej.
Tänkte behålla den och bygga något åt min son.

Permalänk
Skrivet av supersnubben:

Hej, sitter på en "komplett" dator utan GPU.
5500, X570-moderkort (dock trasigt lås på PCI-platsen men fungerar såklart ändå) och 16GB ram.
Sitter i ett Phanteks P400 och PSU på 750W ingår.

Kan nog slänga med en NVME-SSD på 1TB eller ett par 250GB Sata-SSD om det är intressant och jag får en vettig slant för det.

Finns i Småland och kan tyvärr inte skicka den då jag inte har något emballage kvar.

Tyvärr för långt till Småland.

Permalänk
Medlem

Har en rm850 ifall det är av intresse.

Permalänk
Skrivet av Abdu:

Har en rm850 ifall det är av intresse.

Ja det är av intresse. Hör gärna av dig på pm med pris.
Hälsningar

Permalänk
Medlem

Oanvänd, oöppnad R7 7700. Felköp, kan släppa för 3200 + frakt, PM om det är intressant.

Permalänk
Skrivet av lurifaxx:

Oanvänd, oöppnad R7 7700. Felköp, kan släppa för 3200 + frakt, PM om det är intressant.

Du har pm