Var kan man ladda ner Office 2019

Permalänk
Medlem

Var kan man ladda ner Office 2019

Försöker ladda ner Office 2019 men jag fattar inte var man hittar själva länken att klicka på.

Är här:

https://support.microsoft.com/sv-se/office/ladda-ned-och-inst...

och har scrollat ner till: "Installera Microsoft 365 2019 eller 2016 på en PC"

"Beroende på vilken webbläsare du använder klickar du på Kör (i Microsoft Edge eller Internet Explorer), Installera (i Chrome) eller Spara fil (i Firefox)."

Är jag blind eller var är själva länken att klicka på för att starta nedladdningen?

Permalänk
Medlem

Är du inloggad med ditt Microsoft-konto på den sidan? Verkar som att det är grejen.

Visa signatur

Windows 11 Pro | Intel i7 8700 | ASUS Prime Z370-P | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS GTX 1080 | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Hyper 212 EVO

Permalänk
Medlem

Läs stycket ovanför som heter "Logga in för att ladda ned Microsoft 365"...

Permalänk
Medlem
Skrivet av ztenlund:

Läs stycket ovanför som heter "Logga in för att ladda ned Microsoft 365"...

Jag vill ju inte ha Microsoft 365 utan Office 2019. Kom så långt att jag testade att logga in som det står där men då kommer jag till att jag skall köpa Office 365 och det vill jag inte göra då jag redan betalt för en standalone Office-licens.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Det heter numera Microsoft 365 2019. Tror inte du har något val.

Visa signatur

14900KF--Apex Encore--RTX 4090--G.Skill 2x24GB DDR5-8000--Dynamic Evo XL
12900K--RTX 2080Ti--Gigabyte Z690 Aorus Master--4X16GB DDR5 6000
Ljud: Lewitt Connect 6--Shure SM7B
Skärmar: Neo G8 4K 240hz--Huawei 3440x1440 165hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av marcusOCZ:

Det heter numera Microsoft 365 2019. Tror inte du har något val.

Ja, intrycket jag får är att man skall gå över till 365 och betala löpande.

Fick ett PM med en ISO-fil skall se om det funkar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yrch:

Jag vill ju inte ha Microsoft 365 utan Office 2019. Kom så långt att jag testade att logga in som det står där men då kommer jag till att jag skall köpa Office 365 och det vill jag inte göra då jag redan betalt för en standalone Office-licens.

Det går då alldeles utmärkt här...

Permalänk
Medlem
Skrivet av ztenlund:

Det går då alldeles utmärkt här...

<Uppladdad bildlänk>

Det där hittar jag inte för min 2021 licens...

Permalänk
Medlem
Skrivet av ztenlund:

Det går då alldeles utmärkt här...

<Uppladdad bildlänk>

Ser inte ut så hos mig av någon anledning...

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Yrch:

Försöker ladda ner Office 2019 men jag fattar inte var man hittar själva länken att klicka på.

Är här:

https://support.microsoft.com/sv-se/office/ladda-ned-och-inst...

och har scrollat ner till: "Installera Microsoft 365 2019 eller 2016 på en PC"

"Beroende på vilken webbläsare du använder klickar du på Kör (i Microsoft Edge eller Internet Explorer), Installera (i Chrome) eller Spara fil (i Firefox)."

Är jag blind eller var är själva länken att klicka på för att starta nedladdningen?

Sitter med liknande problem, har precis blåst min laptop och går in på setup.office.com och installerar 2019, men den vägrar ge mig möjligheten att installera 64-bitars vilket jag måste ha för mina exceljobb, står ju att jag ska spara filen på skrivbordet men det valet får man inte.

Fick du ordning på din installation ?

Mvh ! J

Permalänk
Medlem
Skrivet av jarker:

Sitter med liknande problem, har precis blåst min laptop och går in på setup.office.com och installerar 2019, men den vägrar ge mig möjligheten att installera 64-bitars vilket jag måste ha för mina exceljobb, står ju att jag ska spara filen på skrivbordet men det valet får man inte.

Fick du ordning på din installation ?

Mvh ! J

Webbläsaren sparar väl ner filen i någon mapp som typ heter hämtade filer, filen borde väl hamna där tror jag.

Testa denna länken annars om det inte går: https://officecdn.microsoft.com/db/492350F6-3A01-4F97-B9C0-C7...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yrch:

Webbläsaren sparar väl ner filen i någon mapp som typ heter hämtade filer, filen borde väl hamna där tror jag.

Testa denna länken annars om det inte går: https://officecdn.microsoft.com/db/492350F6-3A01-4F97-B9C0-C7...

Tackar som tusan, märkligt att den sparade inte heller gav mig möjligheten att välja men med din länk gick det superbra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jarker:

Tackar som tusan, märkligt att den sparade inte heller gav mig möjligheten att välja men med din länk gick det superbra.

Hade samma problem men så skickade en annan medlem den länken till mig i PM.