Permalänk

Söker ett spel

Hej jag söker ett gammalt spel som jag spelade på Xbox när jag var liten. Spelet handlar om att din tjej blir kidnappad och du ska rädda henne och på vägen så får man slåss mot vandrande sklätt, skjuta vamyrhöns med en vitlökspistol, slåss mot zombies, mumier och några fler jag kom ihåg att spelet var väldigt flummigt som sklätten tillexempel stannade upp mitt i fighten för att tänka och det dök upp en glödlampa över deras huvud när dom tänkt klart var på dom springer iväg för att hämta tillhyggen för att slå dig med. Du spelar det i 3e person typ som i gta 5 du ser alltså karaktären utifrån är det någon som kan hjälpa mig att komma på vad spelet heter så skulle jag bli väldigt tacksam tack på förhand 🙂

Permalänk
Medlem

Har ingen aning men gjorde en enkel sökning, är det ”Grabbed by the ghoulies”?

https://www.google.com/search?q=xbox+game+kidnapped+skeleton&...

Visa signatur

i5 10600K @ stock med Noctua NH-U14A | Asus Prime Z490M-Plus | Palit GeForce RTX 3070 GamingPro 8GB | VENGEANCE LPX 2x16GB DDR4 DRAM 3200MHz CL16 | Fractal Design Define Mini C | Samsung 970 EVO NVMe 500GB | Samsung 860 EVO 1000GB | AOC 27G2U | Corsair RM750x V2 80+ Gold | Windows 10 Pro

Permalänk

Tack jag sökte typ på spel med vampyrhöns men då dök det inte upp men det är det spelet jag menar 🙂

Permalänk
Medlem

Tips. Spelet ingår i Rare Replay tillsammans med 29 andra spel och kan spelas på Xbox One och Series S och X.