Bambulabs A1 Combo med tillbehör

Permalänk
Medlem

Bambulabs A1 Combo med tillbehör

Säljer min bambulabs A1 combo altså skrivare samt ams för de som inte vet så gör amsen det möjligt för automatiserade flerfärgs utskrifter man behöver inte pausa utskrifterna för att byta filament vilket är väldigt smidigt.Skrivaren är pedant skött och servad kontinuerligt där finns en drös med tillbehör som jag införskaffade sammtidigt som jag köpte skrivaren som hotends av olika storlekar drivremmar till alla axlar extra extrudermotor extra hotend kylfläkt filament tork från creality mm mm jag köpte på mig en del som sagt när jag inte kunde så mycket jag tänkte
att itifall något går sönder så ska jag minsann inte behöva vänta på reservdelar😊 men inget har gått sönder ännu det enda jag bytat är några nozzlar och någon enstaka ptfe slang från ams enheten till skrivaren alla reservdelar är givetvis nya.
Kvitto finns på skrivaren amsen och samtliga tillbehör.
Detta är med fördel något man köper och hämtar själv då allt sammantaget väger en del och skulle förmodligen bli rätt invecklat att emballera och skicka så helst att man hämtar på plats.
Allt gott
Mvh.Niclas😊

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Cpu:Intel 5820k H2O Gpu:Gainward 970 sli Mobo:Asus x99-S 16Gb DDR4 PSU:CorsairAX860W Chassis:NZXT H440

Permalänk
Medlem

Testar att kommentera en tredje gång och hoppas kommentaren får ligga kvar.

Finns orginalkartong? samt när är den köpt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vethut:

Testar att kommentera en tredje gång och hoppas kommentaren får ligga kvar.

Finns orginalkartong? samt när är den köpt?

Nej där finns ingen original kartong den hade varit alldeles för stor för mig att spara.
Skrivaren är köpt 2024-11-27 På IncClub så där är garanti till 2026-11-27
Mvh.Niclas

Visa signatur

Cpu:Intel 5820k H2O Gpu:Gainward 970 sli Mobo:Asus x99-S 16Gb DDR4 PSU:CorsairAX860W Chassis:NZXT H440

Permalänk
Medlem

3000kr plus hämtar

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av BennyZ:

3000kr plus hämtar

Noterat

Visa signatur

Permalänk
Medlem

3,200:- hämtar

Permalänk
Medlem
Skrivet av emeens:

3,200:- hämtar

Noterat

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hur länge tänkte du hålla igång annonsen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av emeens:

Hur länge tänkte du hålla igång annonsen?

Jag håller igång den tills på onsdag 2/4 klockan 18.00
Mvh.Niclas

Visa signatur

Permalänk
Medlem

3300kr hämtar

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av BennyZ:

3300kr hämtar

Drar tillbaka bud, fick tag på prisvärd P1S med AMS.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av BennyZ:

Drar tillbaka bud, fick tag på prisvärd P1S med AMS.

Ok😊

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag är fortfarande intresserad av att köpa den, återkoppla gärna med hur du vill göra.

Permalänk
Medlem

Finns den kvar?

Permalänk
Medlem

Är den kvar eller ej?

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur