program för att stressa cpu/gpu inför försäljning?

Permalänk

program för att stressa cpu/gpu inför försäljning?

Ska sälja av 2 datorer, vill inte ha höra nån skit "ööh vafan du sålde mig en trasig dator blablablabla" så när jag får tag på köpare så kommer jag ställa datorerna i hallen med en monitor inkopplad och program igång som visar att datorerna fungerar, båda har en gång i tiden varit mina speldatorer så jag vet att det inte är nån skit som faller platt så fort det ska jobbas utan kan rulla på timme efter timme med spel.

Ena datorn är intel i5 3570, 16gb ram, nvidia 1060 3gb och andra datorn ryzen 5600, 32gb ram, rx6700xt så prestandamässigt skiljer det en hel del, vill inte ha nåt dedikerat som furmark eller prime95 utan mer nåt som stressar allting samtidigt, lämpligt program för detta kan vara?
/R

Permalänk
Medlem
Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X3D | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury 2x16GB 3600 CL 16 Renegade | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | Xiaomi G34WQi | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair HS65 |