På-spåret abstinens? Testa resa.dahl.dev!

Permalänk
Medlem

På-spåret abstinens? Testa resa.dahl.dev!

Jag har knåpat ihop ett litet på-spåret inspirerat "daily puzzle", testa gärna på https://resa.dahl.dev/

Kommentarer/feedback uppskattas!

Visa signatur

omnibus locis fit caedes

Permalänk
Medlem

Kunde på 8 poäng, men stavade fel...

Permalänk
Medlem

Kul spel blir kafferast ens nya spel.

I scored 🚂8️⃣ on Resa #6. Play now at: https://resa.dahl.dev

Permalänk
Medlem

Fick en bugg. Svarade rätt på 8an. Men spelet gav mig 6 poäng.

Visa signatur

Fractal Define 7 C ~ ASUS Z790-F ~ Intel 13700K ~ Noctua NH-D15 ~ NVIDIA 5080 FE ~ ASUS PG32UCDP
Fractal Meshify 2 C ~ Gigabyte B550 G X V2 ~ AMD 5700X3D ~ Thermalright PA 120 SE ~ MSI RX 6800 ~ Dell AW3425DWM

Permalänk
Medlem

Kul initiativ!

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [Nätagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk
Medlem
Skrivet av chandler:

Fick en bugg. Svarade rätt på 8an. Men spelet gav mig 6 poäng.

Så ska det inte vara! Gjorde du på desktop eller mobil? Funderar på om det var en eventuell race condition. Om du kan återskapa det i incognito så hade jag varit tacksam!

Visa signatur

omnibus locis fit caedes

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ingwaz:

Så ska det inte vara! Gjorde du på desktop eller mobil? Funderar på om det var en eventuell race condition. Om du kan återskapa det i incognito så hade jag varit tacksam!

Jag gjorde på mobil (iphone, safari). Får inte samma fel i incognito tyvärr. Testade även göra alla tidigare städer, fick inget fel där. Vet inte om jag råkade klicka dubbelt på enter när jag gick från 10an men såg aldrig 6ans ledtråd är jag väldigt säker på.

Visa signatur

Fractal Define 7 C ~ ASUS Z790-F ~ Intel 13700K ~ Noctua NH-D15 ~ NVIDIA 5080 FE ~ ASUS PG32UCDP
Fractal Meshify 2 C ~ Gigabyte B550 G X V2 ~ AMD 5700X3D ~ Thermalright PA 120 SE ~ MSI RX 6800 ~ Dell AW3425DWM

Permalänk
Medlem

Det är tydligen dags att lära sig stava. Stavade fel tre gånger. Men hade rätt stad i åtanke från ledtråd ett.