Jag har letat men i inställningarna för Win10, men inte hittat det jag söker. Emellanåt lånar jag ut min dator till föredragshållare för exempelvis PowerPoint. Jag är själv på plats och är inte orolig för "felaktig användning" av min dator. Däremot vill jag inte lämna ut min pinkod. Jag vill ha en extra pinkod, som jag tar bort efteråt. Eller ännu hellre en funktion där koden är tidsbegränsad. Trist om ända sättet är att skapa ett nytt användarkonto.
Tack för svar. Kan man använda sig av samma officekonto med samma mejl i den nya användaren? För att det ska funka, så behöver jag tillgång till alla programmen i datorn. Jag har det enklaste abonnemanget av Office 365.
Tack för svar. Kan man använda sig av samma officekonto med samma mejl i den nya användaren? För att det ska funka, så behöver jag tillgång till alla programmen i datorn. Jag har det enklaste abonnemanget av Office 365.
Tack för era svar. Gästlösenord finns till routrar. Borde finnas till Windows också, men det hjälper föga att reta upp sig på detta. Jag får göra som Skooghis föreslår.
Tack för era svar. Gästlösenord finns till routrar. Borde finnas till Windows också, men det hjälper föga att reta upp sig på detta. Jag får göra som Skooghis föreslår.