Permalänk
Inaktiv

Pyjamas tyg?

Hm. Nu kanske frågan låter lite udda och orelaterat. Men vart kan man hitta sådant där tyg som känns lite luddigt och brukar finnas i pyjamaser för barn. Samt vad heter sådant tyg. Det behöver bara vara likartar, att det inte är elastiskt gör inget.
Funderade på att klä min nya dator med sådant tyg samt att klä den mer öron. Jag är starkt inspirerad av en dator som liknade en orange hund om någon undrar.

Permalänk
Medlem

Re: Pyjamas tyg?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av kenny_lex
Hm. Nu kanske frågan låter lite udda och orelaterat. Men vart kan man hitta sådant där tyg som känns lite luddigt och brukar finnas i pyjamaser för barn. Samt vad heter sådant tyg. Det behöver bara vara likartar, att det inte är elastiskt gör inget.
Funderade på att klä min nya dator med sådant tyg samt att klä den mer öron. Jag är starkt inspirerad av en dator som liknade en orange hund om någon undrar.

Gå in i en tygaffär och fråga...

Visa signatur

GA-Z97X-GAMING 3 | Core i7 4790K 4,0GHz | BallistiX Sport 16GB |
Asus Rog Strix 1080 TI OC 12GB | Crucial MX100 256GB+512GB SSD | Fractal Design Define R5 | EVGA SuperNova G2 850W |

Permalänk

Heter det inte flanell?

Visa signatur

[size="1"]Min lillebrorsa, när jag förklarat om resistans för honom:
-Leder smala människor ström sämre?
Mitt svar: De leder sämre på längden, men bättre på tvären...[/size]

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Inaktiv

Re: Re: Pyjamas tyg?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thermaltake
Gå in i en tygaffär och fråga...

Tänkte beställa via Internet. Det tygaffären som finns här fattade inte vad jag menade med pyjamas tyg och visade massa matrial som var släta. Sedan är det bra att fuska så man vet vad man talar om när man går ner. Sedan kan man inte söka på ordet pyjamas på internet utan bli drabbad av bananer och talibaner.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av velotex
http://www.filur.se/beganat/begytterklader/begytterklader-Pag...
Plysch?

Ser gansko okay ut; och hur fasiken kunde plysch ungå mig när jag har en liten affich med farbro Barbro här hemma.