Permalänk
Medlem

Vad ska man säga? Hoppas verkligen att du klarar det igen.

Permalänk
Medlem

Go Pale! Ge aldrig upp så fixar du det!

Kom ihåg att du har stöd från 64 000 medlemmar här på forumet. Vi håller tummarna för dig allihop.

Visa signatur

Är det inte Fingal Olsson som sitter där borta?

Permalänk
Medlem

Visa att du är envisare än sjukdomen nu!

Permalänk
Medlem

Säger som man då och då får höra på läkarutbildningen: "Statistik säger inget om INDIVIDEN." Med andra ord: varje människa är unik, och det gör att kroppen också alltid svarar olika på sjukdom. Förresten, har någon talat om vad det är för sorts cancer du har egentligen?

Jobba på. Du vet att du har hela forumet i ryggen!

Visa signatur

"We have just one world But we live in different ones" - Dire Straits, "Brothers in arms"

Permalänk

Jobbigt att det ska komma tillbaka då! Du har bekämat det 2 gånger förut, det gör du även denna gång!

Visa signatur

~Mental åt min signatur :( (Sedan 2002)
Uppdaterad signatur 9 år senare:
|Asus P8P67 Pro| Intel I7 2600K@4,6 Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz 8-8-8-24 | Corsair H70 | OCZ 1250W 80+ Gold | 2x VTX3D Radeon HD7950 3Gb @930, VRM @1250 | Corsair Force 120GB + x antal satadiskar |

Permalänk
Vila i frid
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hapone
Vad gör du på dagarna? Sitter du bara hemma eller jobbar du, eller tar medecineringen all tid?

Det jag tänkte var att du kanske ska försöka göra så mycket som möjligt som gör dig glad och så, saker som du vill göra. Så ifall det här skulle gå åt helvetet, vilket jag verkligen inte hoppas att det gör, så kan du känna att du gjort så mycket kul du kunnat i alla fall.

Jag är sjukskriven, så jobba slipper jag.
Men försäkringskassan är envisa och tycker inte att cancer är så farligt, så jag får ingen sjukpenning... kanske denna gång jag söker, får se. Så pengar är det jävligt knapert om.
Ska försöka göra så mycket som möjligt nu i sommar. Ska bland annat åka ner och träffa lite folk jag gillar att umgås med i falkenberg och äta och dricka gott.
Sen en roadtrip ner till Tyskland är planerad det oxå.
Får jag lite mer pengar av en fond ska jag ut och resa lite.

Just i dagsläget tar jag inga mediciner. Men kommer snart att börja käka kortison.
Det har väll inga igentliga biefecter förutom att man får större matlust och mindre mättnadskänsla. Man kan även bli lite pluffsig av det. (Typ svullen)
Strålningen är inte så jobbig den heller. En fjärt i rymden om man jämför med cellgifter.
Som mäst blir man lite trött och kan få svårt att svälja eftersom att slemhinnor i matstrupen kan få sig en smäll av stålningen.

Tackar åter igen tok mycket för erat stöd. Gör mig otroligt glad, lite rörd faktiskt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av zatom
Säger som man då och då får höra på läkarutbildningen: "Statistik säger inget om INDIVIDEN." Med andra ord: varje människa är unik, och det gör att kroppen också alltid svarar olika på sjukdom. Förresten, har någon talat om vad det är för sorts cancer du har egentligen?

Jobba på. Du vet att du har hela forumet i ryggen!

[/B]

Det är non-hodgkins lymfom jag har. Agresiv/högmalignt
Är tydligen ganska ovanligt att killar i min ålder får detta. Oftast är det 50-60+ som får sjukdomen.
Det är en elakare form utan hodgkins som är vanligt hos <20, främst killar. Men jag har bara träffat tjejer som har det :/

Permalänk
Medlem

Som jag har skrivit minst två gånger tidigare i den här tråden så lider jag med dig och hoppas innerligt att du kryar på dig, än en gång. Som andra redan har skrivit så vore det ju för jävligt om du inte skulle kunna bli frisk, eller i alla fall bättre, en tredje gång - och förhoppningsvis då för gott.

Kämpa på.

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk
Medlem

Pale: Keep it up!!

Var ett tag sedan jag kollade in tråden, fasen att du inte blivit kvitt skiten
Men jag hoppas att allt går väl och att du ska få ha en frisk 21årsdag!

För övrigt anser jag att försäkringskassan borde skämmas!
Inte nog med att folk har det jobbigt och är sjuka, inte får de heller några slantar och gå och vara oroliga över att ekonomin inte skall gå ihop

Permalänk
Medlem

Fyfan, så jävla orättvist Håller verkligen alla tummar jag har för dig, jag vet att du klarar det om du bara bestämmer dig för det.

Take care!!

Permalänk

fyyyfan va tråkigt att höra

Visa signatur

Många av er känner mig som Spaic ;)

Permalänk
Glömsk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [-Pale-]
Loaded eller vad han hette/heter. Vet inte om han finns kvar?
Fruktansvärt bra på PS har jag för mig.
Gjorde blandannat en gittar och en mp3spelare som va tok snygga.

<ot>
Nice, du har inte gått under!

Finns det nån hemsida / forum eller något du skriver på? Din tråd i gamla ÖÄ hade 699 svar så många bryr sig och vill säkert veta hur det går.
</ot>

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk
Medlem

Ja det hade varit den enda blogg jag kan tänka mig vara värd att läsa

Tänkte skriva nått som inte var OT här men kom på att jag redan sagt mitt i tråden sorry

Visa signatur
Permalänk
Vila i frid
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Psionicist

<ot>
Nice, du har inte gått under!

Finns det nån hemsida / forum eller något du skriver på? Din tråd i gamla ÖÄ hade 699 svar så många bryr sig och vill säkert veta hur det går.
</ot>

Citat:

Ursprungligen inskrivet av xtermin8
Ja det hade varit den enda blogg jag kan tänka mig vara värd att läsa

Tänkte skriva nått som inte var OT här men kom på att jag redan sagt mitt i tråden sorry

Väldigt OT, men det va en mod som började

Jag har faktiskt funderat på att börja med en blogg.
Men den laptop jag köpte av acer för att ha på sjukan har jag skickat in 3 gånger snart. (ska skicka den igen på måndag)

Jag lever fortfarande. MEN. Igår efter att ha gjort en datortomografi så visade det sig att cancern har spridit sig till båda lungorna. Ska tillbaka på måndag för att få veta mer om vad det blir för behandling...

Permalänk
Citat:

Väldigt OT, men det va en mod som började

Jag har faktiskt funderat på att börja med en blogg.
Men den laptop jag köpte av acer för att ha på sjukan har jag skickat in 3 gånger snart. (ska skicka den igen på måndag)

Jag lever fortfarande. MEN. Igår efter att ha gjort en datortomografi så visade det sig att cancern har spridit sig till båda lungorna. Ska tillbaka på måndag för att få veta mer om vad det blir för behandling...

uch och fy.. hoppas det blir bättre.

Permalänk
Medlem
Citat:

Kämpa på!

Visa signatur
Permalänk
Glömsk

Flyttade ut den här tråden från gamla ÖÄ och slog ihop en diskussion från en annan tråd om programmerare.

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk
Medlem

offt:
Jaa, ni har öppnat tråden igen, tack så jätte mycket Psionicist!! you´re the best! får vi se mer av ÖÄ snart? snälla..vi har väntat ett halvår

Enda sen denna tråd stängdes har jag undrat hur det gått för dig Pale..

tråkigt att höra att skiten spridit sig..:(

ska den aldrig ge upp? ..

kul att tråden är öppen men tråkigt för Pale om beskeded ..många känslor här..

Visa signatur

Träningslära - En mycket vettig träningsblogg!
Styrketräningstråden
Träningsjournal

Permalänk
Medlem

Det är lungt, du överlever.

Permalänk

Börjar nästan gråta

Orkar inte skriva något, ska gå ta en näsduk...

Permalänk
Medlem

[-Pale-] verkar vara en stark person.
Du kommer slå cancern!

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk

Du skall se att du klarar det.

Kämpa på

/Axel B

Visa signatur

|MacBook 1.83 | 60 gb | 1024 ram| iPod Shuffle G2 | Iphone
Medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare. För att gå med, lägg till detta i din signatur.

Permalänk

Jag hoppas att du vinner över cancern.

Permalänk
Medlem

Hoppas verkligen du tar hem segern Pale, annars är världen en sjukt jävla orättvis plats...

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk

Fan pale, jag diskutera med dig om anorexia, då käfta du imot mina dåliga argument och lär pigg. Detta var på öä:s tid..

Detta var ju tråkigt! Men du måste kämpa!
Har tyvärr inte lästa hela tråden, ska ta en skön stol och lite goids och läsa nu!

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk
Medlem

Fan vad bra att denna tråden rotades fram, men helt förjävligt att skiten inte försvinner.
Jag hoppas för det mesta i världen att du slår skiten snart.

Kämpa på!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HappySatan
Hoppas verkligen du tar hem segern Pale, annars är världen en sjukt jävla orättvis plats...

Kan inte säga annat än att jag totalt instämmer GOGO Pale kick that cancer's ass!

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Citat:

Jag är sjukskriven, så jobba slipper jag.
Men försäkringskassan är envisa och tycker inte att cancer är så farligt, så jag får ingen sjukpenning... kanske denna gång jag söker, får se. Så pengar är det jävligt knapert om.

Seriöst jag ska skriva hatbrev till försäkringskassan, slackers som sitter och lirar wow dagarna i ända arbetslösa får stålar men har man cancer(!) så får man inga stålar..argghh vrede..:mad:

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Medlem

Kämpa på Pale, hoppas på dig.
Första gången jag skriver i den här tråden tror jag..

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem

Krya på dej pale, du är ett väldigt bra exempel för många här på swec

Permalänk
Medlem

Hoppas du klarar dig Pale, Kill The Cancer.