Permalänk
Medlem

Åh! Offtopic, men jag har såna där högtalare också

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xburk
stod i tråden att det inte följde med någon I/O plåt
EDIT: gillar din sign.

Gillar också min sign...taget direkt från alfons..när han äter kakor för han är för liten för att spela kort eller vad det är med kusinerna....jaja topic iaf...

det jag vill veta är hur han har listat ut var han ska göra hålen....lagt moderkortet mot plexi o sen ritat runt??

Visa signatur

Jag tar väl en kaka, jag tar kanske två
gamertag: http://card.mygamercard.net/SV/aj203.jpg

Permalänk

Sjukt att nån grävde upp denna tråden igen. och nu gör väll jag det med även om den nu bara är 2 veckor. ber om ursäkt för det..

Tänkte att jag kunde dela med mig av 2 bilder där jag fått i 2 små lysrör. Måste säga att när den är igång och de lyser ser det faktiskt sjukt bra ut.
Får se till att inte ha den avstängd, för stör mig fortfarande litet på det vita i fronten som blev av limmet.

ni får ursäkta men jag redigerade de båda bilderna i paint lite snabbt eftersom klockat tickat på..

EDIT:

btw: svaret på Adamj's fråga är att jag ritade av det från en bild av en I/O plåt som var från det moderkortet. Bilden jag hittade på internet när jag sökte runt lite
Och aluminium listerna hittade jag på Silvan Bygg minns jag..

men usch vad tiden går fort.. redan ett år sen jag höll på med detta bygget? och jag har fortfarande inte orkat fixxa fjärrkontrollen, trots att ir-mottagaren är klar =(

Permalänk
Medlem

hej hej vilket program har du ritat den första bilden i? chysst bygge föressten=)

Visa signatur

LOL är det fattigaste ordet i välden

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AUX
hej hej vilket program har du ritat den första bilden i? chysst bygge föressten=)

om du läser tråden inna du frågar så står det faktist redan där!

men jag kan säga att de e Sketchup

Visa signatur

P4 Prescott S478 3.2 @3.84MHz | Asus P4P800-E DLX | 2X512MB Infineon pc3200 | Maxtor 120GB | Radeon9200SE | Radeon7000 | 2X fujitsu-siemens MCM21T2

Permalänk
Medlem

okej tack så mkt. men jag få ta å läsa igen för jag såg det någ inte då=)

Visa signatur

LOL är det fattigaste ordet i välden

Permalänk
Hedersmedlem

Verkar ha missat tråden helt, trevligt att någon drog upp den. Alltid kul med folk som bygger kuber.

Permalänk
Medlem

Måste fråga, Hur mycke låter denna kreationen?
BTW: Riktigt najs bygge, ska bygga en HTPC själv snart, finns en hel uppsjö av olika konstruktioner

Visa signatur

Något Asus MB | Intel i7 @ 4.35 Ghz | Gigabyte OC 580 GTX | Corsair Vengance 16Gb RAM | Corsair GT-Series 120Gb SSD
Det räcker för mig...

Permalänk

måste bara fråga lite snabt...har du gjort fläktarna och allt själv eller lagt in bilder som sketchup gjort om till 3d eller???