Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kentucky
Nu när tråden är aktiv igen så tänkte jag passa på och fråga hur du fixade trycket på baksidan, har läst det som du har skrivit om det, men inte riktigt förstått..

Bakstycket är tryckt på aluminiumfilm och sen laminerats med en matt skyddsfilm. Sen har den klistrats på en figurskuren plåt, med alla hålen.

Permalänk
Medlem

okej, och var kan man köpa det/få det fixat, är intresserad för att jag skulle vilja ha en liknande lösning på mitt kommande htpc-bygge

Visa signatur

jo..

Permalänk
Medlem

grymt fint!

keep up the good work!

inspirationskälla nummer 1

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Inaktiv

orkar inte läsa hela tråden... men det finns radan ett galleri om "xlåda" och en bygglogg här på forumet!!!

Permalänk
Medlem

Både galleri och bygg-beskrivning(som bygg-logg, fast som jag fattar det gjord i efterhand) på prisjakts hemsida..finns länkat i första inlägget

//kentuckY

Visa signatur

jo..

Permalänk

asså allvarligt talat.....vad ser ni hoss de skitet rent ut sagt....den va inte ens fin...o allt som har med xbox o göra suger¨nått som in i fan enligt min mening....den hade varit sjukt cool om de va någon som hade gjort den sj....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dennis_canis
asså allvarligt talat.....vad ser ni hoss de skitet rent ut sagt....den va inte ens fin...o allt som har med xbox o göra suger¨nått som in i fan enligt min mening....den hade varit sjukt cool om de va någon som hade gjort den sj....

Ta inga tabletter innan ni skriver nya inlägg

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dennis_canis
asså allvarligt talat.....vad ser ni hoss de skitet rent ut sagt....den va inte ens fin...o allt som har med xbox o göra suger¨nått som in i fan enligt min mening....den hade varit sjukt cool om de va någon som hade gjort den sj....

Och hur tror du att den är gjord då??:confused: :s

Visa signatur

jo..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dennis_canis
asså allvarligt talat.....vad ser ni hoss de skitet rent ut sagt....den va inte ens fin...o allt som har med xbox o göra suger¨nått som in i fan enligt min mening....den hade varit sjukt cool om de va någon som hade gjort den sj....

Vet du vad du snackar om ens? Jag har sätt en buygglogg på den där. det har varait på tapéten här på SweC innan. Men han som har byggt den ska ju igentligen bara ta din anklagning som en komplimang, det bivisar ju bara hur bra han har gjort den

Permalänk
Medlem
Citat:

Crazy_p

tjenare! undrar om du har kopplingsscheman till alla fina kabeldragningar? skulle vara grymmt schysst, om man kunde få kika på dom!

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

riktigt fet låda

Har själv haft 2 xboxa som jag stajjlat..sitter nu utan låda =(
Har länge tänkt på att göra en en xbox låda i plexi i form av ett stort X.
Fast har aldrig kommit till skott.
inskaffar jag en 3 box, så blir det nog ett projekt..ska bara komma över en box först...

Visa signatur

// Lian Li PC-888 // i7 4790s // MSI vega 56 8gb O.C. // 16GB //

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Soviac
Undrar hur han (killen/tjejen-som-gjorde-chassit) fick dit texten på baksidan. :S

skrev nog ut texten på oh-film och skar ut för hålen.

Visa signatur

..old Fart

Permalänk
Medlem

du e fan bäst på sånt där, tänk om man själv kunde göra sånt

Permalänk

Bra om länken funkar också...

Visa signatur

| i7 2600K @ 4.8Ghz | Thermalright HR-02 Macho | ASRock Z68 Extreme4 GEN 3 | Corsair F3 120GB SSD | Gigabyte HD6970 2GB | 8GB G.Skill 1600Mhz Ripjaws Gaming | OCZ Stealth X Stream 600w | Win 7 Ultimate | Fractal Design Define R3 | BenQ 22" LED HD
Att göra: Gejma hårdare!

Permalänk
Avstängd

prisjakt som är nere...

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv

Men! Jag ville också se..

Permalänk

Jag med! Och en sån snygg låda skäms man bara över om man köper, då måste man ju svara nej på frågan om det e man själv som har byggt nåt så extremt snyggt (ang att den ska säljas)

Visa signatur

Gå absolut inte in här -> http://piv.pivpiv.dk
Citera om du svarar på nån annans inlägg!
http://google.istheshit.net/images/qdnuljog.gif

Permalänk
Medlem

Yay, prisjakt är uppe igen :).
Och fan vad snyggt det är! Har aldrig gillar Xboxs design men denna var ju klockren.