Alien computer parts?

Permalänk

Alien computer parts?

Nån som beställt därifrån och har nån feedback?

Priserna var bra iallafall så jag beställde ett par GEIL minnen.

http://www.acp.nu/

Permalänk
Medlem

Yupp, bra ställe men ganska envis support Billiga priser, snabb leverans men konstiga menyer (Och namnbeteckning på varorna).
Har själv handlat där flera gånger.

Permalänk

har handlat där massor och rekommenderar varmt..

Permalänk
Medlem

helt mysko.. www.acp.nu funkar fan aldrig för mig :/ inte i IE6.0 eller FireFox :/.. fattar fan inte varför

ahh nu fattar jag.. kollade peerguardian

Connection Rejected: 195.42.XXX.XXX - Antipiracybyra Sweden split 2 AP2P (03-25-2005 @ 12:04:27)

vafan har dom med den sidan att göra?

Permalänk
Medlem

dom e kanon, beställde en MX510 med everglide mus matta och ett Tangentbord.. fick grejerna efter någon dag. Tummen upp för dem.

Permalänk
Medlem

har köpt grafikkort och chassi därifrån, mycket bra

Permalänk

Låter bra. Tack för era omdömen.

Då hoppas jag mina GEIL minnen droppar ner i lådan på måndag

Permalänk
Medlem

dom e seriösa o allt gick bra!

Permalänk

Fick mina Geil minnen i förrgår, skitsnygga och väl fungerande. Dom ringde t.o.m i förra veckan och bad om ursäkt för att leveransen blivit försenad.

DET är kundsupport.

Däremot Calmarecomputer, som jag beställde mitt Audigy2 av har man inte hört ett knyst från. Och det var ändå en vecka innan som jag beställde därifrån.

Permalänk
Medlem

Jag har beställt ett grafikkort från dom. Fick de på 2 dagar, snabb leverans. Dessutom fri frakt över 2000 kr eller nåt liknande.

Permalänk
Medlem

Re: Alien computer parts++++++

De är säkert helt ok, har inte handlat av dem själv men något dåligt rykte har de inte. Man bör vara försiktig med att handla från företag som är relativt okända och ganska nystartade. ACP har dock funnits relativt länge och jag har inte sett något direkt negativt om dem så om du beställer där så hade i alla fall jag varit till 99,9% säker på att få det jag beställer till det pris jag beställer det för.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av killawife
Nån som beställt därifrån och har nån feedback?

Priserna var bra iallafall så jag beställde ett par GEIL minnen.

http://www.acp.nu/

Permalänk
Medlem

Beställde ett grafikkort. Funkade fint!

Permalänk
Medlem

Handlat därifrån två-tre gånger och aldrig haft några problem.

Permalänk
Medlem

Beställde 2 diskar för inte så länge sedan, skickades samma dag.
Inget som helst att klaga på utan tvärtom bara beröm från min sida.

Permalänk
Medlem

Beställde diverse datordelar till brorsans dator och dagen efter ringer dom och kollar om det är ok att de tar ett annat tangentbord i samma prisklass istället för det vi beställde.
Det är service, inget mailande fram och tillbaka som hade fördröjt ordern med x antal dagar.