Permalänk
Medlem

Nordea Nere?

Hmm, ngn annan än jag som märker att att man ej kan handla med
konto kort el ta ut kontanter nu kl 0600 hos Nordea?

Har sett på www.nordea.se att de har "underhållningsarbete" på g mitt i natten, men är detta friskt?

" Stängt för underhåll av våra banktjänster söndagen den 27 mars mellan klockan 03.30 och 08.30"

Ngn som ej fick ut pengar från bankomaten nyss.. eju kul att upptäcka att varje bankomat i stan e ur funktion, nattuggla som man e...

Permalänk
Medlem

Re: Nordea nere?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av alfa
Hmm, ngn annan än jag som märker att att man ej kan handla med
konto kort el ta ut kontanter nu kl 0600 hos Nordea?

Har sett på www.nordea.se att de har "underhållningsarbete" på g mitt i natten, men är detta friskt?

" Stängt för underhåll av våra banktjänster söndagen den 27 mars mellan klockan 03.30 och 08.30"

Ngn som ej fick ut pengar från bankomaten nyss.. eju kul att upptäcka att varje bankomat i stan e ur funktion, nattuggla som man e...

Vad skall du göra med pengarna kl 06:00 på morgonen.

Permalänk

Det är ganska vanligt att de tar ner systemet på söndagmorgnar, men det brukar annonseras några dagar innan på deras sajt. Det är nog rätt få som drabbas ändå.. som sagt, vad gör man med pengar kl 06:00 en söndagmorgon?

Permalänk
Medlem

Mjo men när de släcker rubbet menar jag att man ej kan betala med kortet heller vilket e rätt irriterrande en sen lördagskväll.

Pengarna tänktes användas till en taxi så nu vet ni det.