Permalänk
Hedersmedlem

Komplett.se

Det är på tok för mycket tråkiga inlägg och väldigt få trevliga här, så jag tänkte slänga in ett positivt.

Jag beställde en processor från komplett för ett tag sen, fick hem den, DOA. Datorn gick inte att starta med den i, men resten av datorn funkade med en annan processor. Jahopp, tänkte jag och mailade komplett.
Samma dag som jag mailade fick jag svar och ett RMA-nummer. Jag skickade tillbaka precis som jag fick det, i samma paket med samma packning osv, på fredag kväll. På måndagen var det framme (trevligt av posten också), och hämtades ut. På tisdagen skickades en ny CPU och på onsdag eftermiddag hade jag en fullt fungerande hemma.

Kan det bli mycket bättre?

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

Det är så det skall vara. Mycket bra av Komplett.
Har även goda erfarenheter av Datorbutiken med.

Dom har blivit bättre och det är kul att få höra.

Permalänk
Medlem

Ja, Komplett har bra service.
Beställde två nya datorer till jobbet nyligen. Fick dom efter kanske 4-5 dagar, välpackade och så...

Visa signatur

Antec Sonata, TruePower 380w | Intel Pentium 4 Prescott, 3.0 GHz | Kingston 2x512 RAM | WinFast PX6600 TD 128 MB | Audigy 2 ZS | Seagate Barracuda SATA 120GB | NEC ND-3520A

Permalänk

ja beställde min dator i delar tog la 3 dar sen fuivk jag allt. beställde saker för 13,500 och fick bara betala 240kr i frakt och postskit !

Visa signatur

Shuttle XPC . 3,2 Ghz . 1024 mb ram. 250 gb. Radeon X800 .