har ny dator, tipsa om spel!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av netbomber
Ja att inte folk kan låta andra och andras prylar vara? Att det ska vara så jävla svårt. Men visst 400 GBs olagligheter leder till 2 års fängelse och höga böter om dom har otur, Tough luck.

Men nu lämnar vi det tråkiga och diskuterar spel istället. Så silent hill serien finns på pc? Det vore najs med ett schysst skräcklir också.

haha i vilket land då;) lycka till med att få det i Sverige:P hehe. men testa restricted area elelr varför inte boiled point:P restricted är väl halvskoj iaf, mkt dödande:P

Permalänk
Medlem

Scrapland..... nexuiz... ta vad du vill

Visa signatur

@gegoxaren på identi.ca
min personliga Blag ^_^
#python #cSharp #php #sqlite #freetard #loonix

Permalänk
Medlem

Jag måste rekommendera GTA:SA även om många redan har sagt det. Mycket kul spel. Annars HL2 även om det inte är så extremt nytt längre. Men så länge det är kul så spelar det ju ingen roll. BF2 pratar alla om men jag har inte själv testat det. Är troligen mycket roligt det med!

Sen när folk undrar vad man har/kräver utrymme till. Jag redigerar t.ex. film vilket kräver en del utrymme. Ett DV-band kopierat till datorn blir ca 12gb (DV-avi). Jag har väl runt 20 såna kopierade till datorn och då tar det lite plats. Bara för er som undrade vad folk behöver mkt utrymme till

Visa signatur

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.

Permalänk
Medlem

StarCraft=P

Permalänk
Citat:

Sen när folk undrar vad man har/kräver utrymme till. Jag redigerar t.ex. film vilket kräver en del utrymme. Ett DV-band kopierat till datorn blir ca 12gb (DV-avi). Jag har väl runt 20 såna kopierade till datorn och då tar det lite plats. Bara för er som undrade vad folk behöver mkt utrymme till

Jo visst till sånt kan jag förstå det men det verkar som på vissa sweckar, dom flesta faktiskt har nå jävla standard på minst 250 Gb dom som har mindre än 250 Gb blir mobbade och dom som har mer blir prisad. Slår vad om att minst 50 % sitter på en feeet hårddisk som dom har svårt att fylla, så dom fyller hårdisken för fyllnades skulle. Jag har lite små spel på datorn lite viktiga porgram

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N