[World of Warcraft] Pimpa WOW (allmän tråd om interface-mods)

Permalänk

Har verkligen inte läst tråden men finns det inte risk för att om ni laddar ner "mods" så smyger det sig in nån liten keylogger å så får ni era accounts stulna?

Visa signatur

No pain, No gain
CyberVillain: "det finns snygga sossebrudar... men jag tycker de är skitfula endå.. principsak"
"Demokrati: Tron att en hög summa kan uppnås genom addering av en massa nollor."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MegaN00bie
Har verkligen inte läst tråden men finns det inte risk för att om ni laddar ner "mods" så smyger det sig in nån liten keylogger å så får ni era accounts stulna?

Modsen är xml filer så det är bara att kolla koden själva ifall man är orolig för sådant.

Men sen så håller man sig bara till kända mods på curs-gaming t ex.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av barf
Jag använder Insomniax

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/WoWScrnShot_0...

Lvl 60 ftw ^^

ravencrest ftw?

Permalänk
Medlem

mitt nuvarande UI:

Visa signatur

Logic is the art of going wrong with confidence.

Permalänk
Medlem

http://web.telia.com/~u17311638/bilder/WoWScrnShot_090405_154...

där har ni mitt.
när man drar på instancer drar man ner chatrutorna bara så har man hur mycke plats som helst :=)

Visa signatur

PS4: Xnetium (Street fighter V, Diablo 3 etc...)
Citera för svar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sugas
ravencrest ftw?

Ja ja e på ravencrest, du med?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av barf
Ja ja e på ravencrest, du med?

japp såg att du ansökt till våran guild, northern horde

Permalänk
Medlem

Vilken mod använder ni för att få flera chatrutor?
Jag vill nämligen ha en bara för Party/guild chat och resten i en annan ruta.

Visa signatur

Stationär: AMD 5800X - 32GB - RTX3080
Bärbar: Surface Pro 7

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FP94AD
Vilken mod använder ni för att få flera chatrutor?
Jag vill nämligen ha en bara för Party/guild chat och resten i en annan ruta.

Högerklicka på en flik i chatrutan, välj new window, gå in i nya rutan och under channels kan du välja att bara ha party/guild

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nUida
mitt nuvarande UI:
http://img398.imageshack.us/img398/8611/wowscrnshot0913050254...

Vad använder du för mod för att Markera in chatt-rutorna med med grafik. ?

Visa signatur

[i]You have two stamp.One red, one green.
- So ?
- I have chance to go New York. 50-50.
[/i]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rigge
Vad använder du för mod för att Markera in chatt-rutorna med med grafik. ?

DiivSkins gissar jag på.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nUida
mitt nuvarande UI:
http://img398.imageshack.us/img398/8611/wowscrnshot0913050254...

Hur har du fått den där elite grejen runt din profil i vänstra högra hörnet?? ::confused:

Visa signatur

Intel core 2 duo e6850 @ 4448Mhz, Asus P5E3 WS PRO, Corsair TWIN3X 1600MHz, XFX GeForce 8800GTX

Permalänk
Medlem

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Medlem

Vilken ui är det man använder för att kunna flytta sitt eget porträtt och som gör så att den blir kantig ist, för rund?

Permalänk
Medlem

Nu har jag fixat till lite.

Använder:
DiscordActionBars
Gatherer
Move Anything
Titan
TitanRoll
TitanXPStatus
ÜberQuest

Har dock problem med att kunna klicka medmusen på knapparna i dom 2 nedersta ActionBars.
Flyttar jag upp dem en liten bit så fungerar det, men det vill jag inte. Nån som har liknande problem och vet en lösning?

Visa signatur

Stationär: AMD 5800X - 32GB - RTX3080
Bärbar: Surface Pro 7

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FP94AD

Har dock problem med att kunna klicka medmusen på knapparna i dom 2 nedersta ActionBars.
Flyttar jag upp dem en liten bit så fungerar det, men det vill jag inte. Nån som har liknande problem och vet en lösning?

jo en liten lösning är som jag har gjort och det är att binda alla knappar till tangentbord/musen funkar ypperligt.

Visa signatur

PS4: Xnetium (Street fighter V, Diablo 3 etc...)
Citera för svar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eriksson(X)
jo en liten lösning är som jag har gjort och det är att binda alla knappar till tangentbord/musen funkar ypperligt.

Jo, jag har också gjort det nu. Men ibland vill jag klicka på knapparna också.
Kanske kommer en update på pluginet som fixar buggen snart. Annars får jag komma på en annan layout som flyttar knapparna högre upp.

Visa signatur

Stationär: AMD 5800X - 32GB - RTX3080
Bärbar: Surface Pro 7

Permalänk
Medlem

du skulle kunna förminska det allt lite så du har mer plats för överskådning vid battle. vilken upplösning kör du? ser så stort ut

Visa signatur

PS4: Xnetium (Street fighter V, Diablo 3 etc...)
Citera för svar

Permalänk
Medlem

Det är bara en "workingdraft" än så länge. Jag ska förminska och flytta runt lite så jag får mer plats.
Kör i 1280x960.

Visa signatur

Stationär: AMD 5800X - 32GB - RTX3080
Bärbar: Surface Pro 7

Permalänk
Medlem

Skulle vara bra om ni som la upp screens kunde skriva vilka addons ni använder, under bilden.

Permalänk

Mitt insoniax har totalpajat nu efter patchen..:(

Som warrior är det livsviktigt för mig att när jag byter stance så byts barsen ut mot motsvarande stance, defensive stance=min bar med defensive abilities.

Nu efter nya patchen funkar inte det och det är totalt ospelbart för mig vad göra!?

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FrOst I SWE
Mitt insoniax har totalpajat nu efter patchen..:(

Som warrior är det livsviktigt för mig att när jag byter stance så byts barsen ut mot motsvarande stance, defensive stance=min bar med defensive abilities.

Nu efter nya patchen funkar inte det och det är totalt ospelbart för mig vad göra!?

samma här...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FrOst I SWE
Mitt insoniax har totalpajat nu efter patchen..:(

Som warrior är det livsviktigt för mig att när jag byter stance så byts barsen ut mot motsvarande stance, defensive stance=min bar med defensive abilities.

Nu efter nya patchen funkar inte det och det är totalt ospelbart för mig vad göra!?

Samma här också typ. Men man får vänta på updaterade versioner av mods/plugin.

Visa signatur

Stationär: AMD 5800X - 32GB - RTX3080
Bärbar: Surface Pro 7

Permalänk
Medlem

nm

Visa signatur

| Fractal Design Define XL ATX fulltower | MK Asus P8P67 PRO Socket 1155, P67, ATX, B3 | SSD 120GB Intel 510 2.5"/6Gbps | CPU Core i5 2500K | Corsair 8GB (KIT) DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE | Corsair Cooling Hydro H80 | 2 Powercolor PC PCIe HD6970 2GB GDDR5 CrossFire | PSU Fractal Design 1000W Newton R2/1000W/Modulär | 3 Samsung 27" TA550 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FrOst I SWE
Mitt insoniax har totalpajat nu efter patchen..:(

Som warrior är det livsviktigt för mig att när jag byter stance så byts barsen ut mot motsvarande stance, defensive stance=min bar med defensive abilities.

Nu efter nya patchen funkar inte det och det är totalt ospelbart för mig vad göra!?

Discord Action Bar For The Win!
Enda bugg jag fick var med LootLink, Monkey Bar (eller vad den heter?) och min flyroute addon.
DAB vägrade gömma min form-bar dock men den flyttade jag bara undan ur bilden.

En kille som hade lite att göra i tisdags i orgrimmar som ni ser på bilden.

AnkhCooldownTimer
Atlas
Bag Status Meter
Bid Drag Bags
Clock
CT_BuffMod
CT_MailMod
CT_MasterMod
CT_RaidAssist
Damage Meter
Discord Action Bar
Druid Bar
Flight Path
Friend Notes
Godd Inspect
HideArt
Insomniax_core (Font)
LeetSpeak
LootLink
MailSound
MiniGroup
MonkeyBuddy
MonkeyQuest
MoveAnything
QuestFade
QuickLoot
ReplyBugfix
Scrolling Combat Text
SelfCast
SellValue
Shard Info
SmartChat
SpellAlert
Status Bars
Target Frame Health Text
Titan Bar
Tooltip Wrangler

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM
Discord Action Bar For The Win!
Enda bugg jag fick var med LootLink, Monkey Bar (eller vad den heter?) och min flyroute addon.
DAB vägrade gömma min form-bar dock men den flyttade jag bara undan ur bilden.

*massa Uis*
[/I]

Ok håll oss inte i mörkret här vad är Discord Action Bar och vad gör den? Funkar den så att barsen switchas eller?

Arrgg..måste...spela...wow (sorgligt egentligen..:p )

Edit: Enda strulet jag hade i början när ja logga in idag var också me lootlink men sen visade sig problemet med barswitching också. Funkar det för dig eller Elyzium?

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FrOst I SWE
Ok håll oss inte i mörkret här vad är Discord Action Bar och vad gör den? Funkar den så att barsen switchas eller?

Arrgg..måste...spela...wow (sorgligt egentligen..:p )

Edit: Enda strulet jag hade i början när ja logga in idag var också me lootlink men sen visade sig problemet med barswitching också. Funkar det för dig eller Elyzium?

Baren i mitten på min skärm..när jag blir björn byts min översta rad ut mor björn skills.

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM
Baren i mitten på min skärm..när jag blir björn byts min översta rad ut mor björn skills.

OK kalas och alla addons du skrev i listan funkar till dags dato eller?

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Medlem

Alla verkar funka med det är typ några som skapar ett fel medelande...Questfade fungerar inte.
Några som jag har sett som behöver uppdateras inför 1.7
Loot Link
Monkey Buddy
Flight Path
Discord Action Bar (form baren som inte går gömma, dock bara flytta den ur vägen)

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM
Alla verkar funka med det är typ några som skapar ett fel medelande...Questfade fungerar inte.
Några som jag har sett som behöver uppdateras inför 1.7
Loot Link
Monkey Buddy
Flight Path
Discord Action Bar (form baren som inte går gömma, dock bara flytta den ur vägen)

Elyzuim du har PM!

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"