Kolla Cd-key -Warcraft3

Permalänk

Kolla Cd-key -Warcraft3

Har problemet med att jag patchade fel senast med TFT, så det är dags för en ominstallering. Så till problemet:

Har ingen aning var min RoC instruktionsbok är någonstans, har skivan och fodralet men boken (keyn) är borta. Så jag måste kolla vad jag har för cd-key så jag kan installera om. Hur ska jag gå tillväga? Finns det prog eller något register?

Permalänk
Medlem

Ja har sett ett sånt program.. Hittade de på semesterön nr#1 Dc++

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Medlem

Man ska vara försiktig med såna program, finns flera som skickar iväg cd-keyn med mail.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk

Det finns ett prog som gör att man kan kolla vilka keys man har installerade.
Jag använde det då jag och en polare lyckades (med god hjälp) blanda ihop våra fodral på ett lan.
Fråga mig inte varifrån jag fick tag på det för jag kommer inte ihåg.
Googlade gjorde jag dock, om du fortfarande har problem kan du pm'a mig så kan jag skicka.

Visa signatur

(\ /)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Permalänk

För ett tag sedan var jag i samma sits, men jag googlade lite och hittade till slut ett program som gjorde jobbet. Jag har kvar det på min dator, så jag har zippat det åt dig tillsammans med readme-filen. Jag orkar helt enkelt inte söka upp programmet igen. Visst ska du vara försiktig då det faktiskt finns program som gör helt andra saker än visar din CD-nyckel. Den kanske skickar iväg den till skaparen av programmet.
Du väljer själv om du ska lita på mig eller ej. Readme-filen säger allt som du ska göra.

http://hem.bredband.net/wingdings/cdkgrab.zip

Visa signatur

I pledge to punch all switches, to never shoot where I could use grenades, to admit the existence of no level except Total Carnage, to never use caps lock as my "run" key, and to never, ever, leave a single BoB alive.

Permalänk

Tackar för alla svar! Det där sista fungerade fint, tackar tackar.