Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Damodred
Såklart
Men hur är det från t,ex Vodafone eller Comviq? Anledningen till att jag frågar är nämligen att någon från Vodafone ringde och frågade om jag ville förlänga abonnemanget med dem och samtidigt få en k750 - men tydligen ingick endast 34mb minne... Han var nu inte helt säker på detta utan frågade en kollega... men kollegor har ju fel de också....

34MB är det som är integrerat i telefonen. Dvs ett minne som sitter i telefonen permanent. Sen utöver dom 34MB så får du med ett minneskort som du sätter i minneskortsplatsen i telefonen. Det är dessa minnen som är på 64MB respektive 512MB beroende på om det är en K750 eller en W800.

Permalänk
Avstängd

yesyes så mycket vet jag. Blev bara lite nojjig när försäljaren sa att inga minneskort medföljer... han om någon borde ju veta om sin produkt och om den avviker från det vanliga på något vis.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Damodred
yesyes så mycket vet jag. Blev bara lite nojjig när försäljaren sa att inga minneskort medföljer... han om någon borde ju veta om sin produkt och om den avviker från det vanliga på något vis.

Hehe, jag det är ju märkligt att dom inte vet.
Men jag kan varna dig för att skaffa telefonen via Vodafone då de har flashat om programvaran i telefonen. Det försvinner då vissa funktioner och telefonen blir begränsad. Du kan exempelvis inte ha mp3filer som ringsignal om du köper telefonen via Vodafone. De har lagt in en Copyrightspärr i sina lurar. Detta går dock att fixa till om man lämnar in den på ett ställe där dom "unbrandar" telefoner. Detta kostar iofs en liten slant. Men då flashas den tillbaka till originalsystemet.

Permalänk
Avstängd

jo jag anade att de har gjort så, var så med min nuvarande z1010 men den gick lätt att låsa upp. Var bara att traska ned till mumien.se och så fixade han det på ett kick Butiken eller vad man ska kalla det för ligger bara några hållplatser (fyra faktiskt) bort så det är väl inget att diskutera