Någon som har exempel på dåligt designad hemsida?

Permalänk
Medlem

Sebastianj, override och övriga, om jag inte tolkar första inlägget fel (kan ju hända) så handlar diskussionen om att hitta sidor som dåligt designade och svårnavigerade, hur en sida är kodad spelar faktiskt mindre roll. Jag kan slå vad om att det går att göra snygga lättnavigerade sidor utan att koden är bra på nåt sätt. Det kan vara frames och flash och allt möjligt, går sidan att navigera enkelt och har godkänt utseende så platsar den inte i diskussionen.

Visa signatur

In murphy we trust, his law never fails.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aendy
Sebastianj, override och övriga, om jag inte tolkar första inlägget fel (kan ju hända) så handlar diskussionen om att hitta sidor som dåligt designade och svårnavigerade, hur en sida är kodad spelar faktiskt mindre roll. Jag kan slå vad om att det går att göra snygga lättnavigerade sidor utan att koden är bra på nåt sätt. Det kan vara frames och flash och allt möjligt, går sidan att navigera enkelt och har godkänt utseende så platsar den inte i diskussionen.

Jag gav www.prv.se som försslag på dåligg sida. Sedan kunde jag inte låta bli att svara på det inlägg som handlade om javascript, då jag tyckte det var fel.

Men jag ber trådskaparen om ursäkt för att jag gick Off Topic.

Permalänk
Medlem

Musikbörsens hemsidas sökfunktion är URUSEL!!

Hoppas dom verkar jobbar till den snart så man kan söka efter specifika saker. Inte kul om man skriver in typ Fender och får fram flera hundra träffar. :/

Visa signatur

Been leveling up since 1983