World of Warcraft 1.9 Patchnotes

Permalänk
Medlem

nu?=!

Ok, nu äntligen uppgraderar de grafiken på tier 2 setten, bara haft fullt set i flera månader.. Men lite tråkigt att de kommer vara helt värdelösa när expansion kommer. Så jag gav bort kontot. Och så har man äntligen tid att fixa till sitt liv Men hade vart kul i någon dag att springa runt i nya bloodfang looken. MM FTW

Visa signatur

... zzZZzzzZzzzzzZzzz ....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ruhler
Den nerf jag stör mig mest på gäller whipper roots, och dragonbreath i feralas, i nuläget kan alla loota samtidigt som står och öppnat blomman. Men efter patchen kommer endast en person kunna loota. Dessa små grejer är guld värt då de går på olika timers från varandra och pots. sen kan de critta.

Arcanist bindings kommer förlora fire ress, vilket gör att ingen mage vill ha dom. I övrigt verkar blizzard buffa +dmg grejerna på mage, lägga till -% resist, threat på diverse items, ring i AV (exalted), trinket i WSG (friendly), nya ranker av frostbolt, fireball, arcane missiles är väl behövligt. 10flaskor vatten/cast, kommer spara mkt tid för oss mages som får logga in tidigt innan raid och börja göra en 400vatten var.

Mjo, men om du tar en tuber och en ndb så har du i stort sett kommit upp i samma värde som de bästa health potsen, och så sent som idag farmade jag 300 tubers och 150 ndb.
Plus att de ligger på olika cooldowns.

Lite imba kanske?

Permalänk

Är det någon som möjligen vet varför jag fick 5st installskivor nu när jag köpte det igen efter ett tags inaktivitet?.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem

är det inte på fem skivor då?
eller kanske var fyra hmm.
jaja jag kopierade in dom på hårddisken på en gång och gjorde en dvd-iso skiva av dom istället, orka sitta och byta skiva varje gång man ska installera då

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk

hmm, på testservern står det en gubbe utanför kungen i IF och samlar in saker, men vart får man de badgesarna ifrån?

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av arch
Mjo, men om du tar en tuber och en ndb så har du i stort sett kommit upp i samma värde som de bästa health potsen, och så sent som idag farmade jag 300 tubers och 150 ndb.
Plus att de ligger på olika cooldowns.

Lite imba kanske?

Måhända men alla har ju valet att farma dom eller inte, jag använder dom mkt och kommer sakna dom, och om de gör detta så blir det i princip omöjligt att farma, det finns så få spawnpunkter och både allies och horde farmar dom. Det blir i princip samma sak som att ta bort dom.

Visa signatur

"Bättre att tiga och vara en misstänkt idiot, än att tala och undanröja alla tvivel"
Skriver jag konstigt eller osammanhängande, så beror det på koffeinet.