SKUMT problem [CPU visas inte i systemegenskaper]

Permalänk
Medlem

SKUMT problem [CPU visas inte i systemegenskaper]

Som alla vet ska det stå vad man har för cpu, ram osv när man högerklickar/egenskaper på "Den här datorn".

På min står det bara

Dator:
768 MB RAM

Någon som vet hur detta kan ha uppstått? Själv har jag inte en aning mer än att det inte har med bios att göra, nollade det innan.

[SIZE="-2"]Rubriken har redigerats av xphaze. Sätt alltid en rubrik som utförligt beskriver vad tråden du skapat handlar om.[/SIZE]

Visa signatur

12600K, GTX 980 Ti, 16GB DDR4@3200MHz

Permalänk
Medlem

jag har samma "problem". Antagligen har windows update gjort något, är väl inge tatt oroa sig över, den hittar endå rätt cpu under Enhetshanteraren.

Visa signatur

Antec P180 | Intel i7 2600K | Asus P8P67 DELUXE | 2x4096 Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL8 | ATI 4850 | 2x Intel® X25-M SSD 80GB |

Permalänk

Här är det inga problem.

Visa signatur

Gigabyte GA-990FXA-UD7 | Phenom II 960T @ x6 | Corsair Vengeance 8GB 1866 MHz | Corsair F120 SSD | ASUS 6970 DirectCu2 | CM HAF 912+ | Corsair AX 850W | LG IPS236 |

Ska du skaffa Dropbox? Passa på att ge både dig och mig 500MB extra lagringsutrymme! http://db.tt/5bFgFyXn

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alfons
jag har samma "problem". Antagligen har windows update gjort något, är väl inge tatt oroa sig över, den hittar endå rätt cpu under Enhetshanteraren.

Har inte kört windows update på sistonde, misstänker att jag råkade ta bort fel preocesser i msconfig.. :/

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nilssonnet
Här är det inga problem.

Är fullt medveten om att inte alla har detta problem.

Visa signatur

12600K, GTX 980 Ti, 16GB DDR4@3200MHz