Permalänk

Dator bortskänkes

Hej!

Nu vet jag inte om den här tråden hamnar riktigt rätt, annars får någon moderator gärna flytta den till ett bättre lämpat ställe.

Hur som helst, här kommer infon:

Jag har i dagsläget en burk som står som .. eh .. ingenting, men skulle kunnat vara en server av något slag. Problemet är att den blir på tok för varm när den står i klädkammaren, så jag tänkte kasta ut den. MEN den fungerar trots allt bra och det skulle vara dumt att skrota den. Så om någon vill ha den får den personen komma och hämta den.

Spec:

Chassi: Skitchassi för 400 spänn .. ljusgrått och metalliskt, men trots allt ett chassi.
Moderkort: ECS K7S5A
Processor: AMD Athlon XP 2100+ (nyinköpt fläkt och fläns för 100:- monterades i fredags)
Nätagg: 380w som följde med ett annat chassi
Minne: 512Mb 133Mhz CL3 SDRAM
Hårddisk: Ingen eller 10Gb (sitter en 20Gb i nu, men den ska jag rycka ur)
CDROM: Nått skit som snurrar och läser skivor.

Jag lämnar inga garantier för att den fungerar någon längre stund. Med ett par extra fläktar och i ett lite större rum kanske den till och med skulle må bra.

Den står i Stockholm / Bromma / Minneberg ... skicka PM om du vill ha den. Först till kvarn gäller (om nån nu vill ha den öht).

Visa signatur

/Mvh Stefan

Permalänk

Synd att man bor så långt ifrån annars hade jag hämtat den direkt!!

Visa signatur

Main Rigg: Antec Solo, Be Quiet Drak Power 530W, Asus P5W DH Deluxe, Intel E6300 1.86GHZ @ 2.24GHZ @ Ninja Plus Revision B + 120mm Low Noice, Corsair XMS2 PC6400 2x1GB, Sapphire Radion X1950Pro @ VF900-CU, 2 x Nexus 92mm 19.2dB(A) Insug

Permalänk
Medlem

Jag kan tyvärr inte hämta den heller, men jag vill verkligen tacka för vänligheten! Hade fler varit som du så hade denna värld varit en bättre plats.

Visa signatur

Life is pain, love makes you weak, the world is a cold and hard place and in the end, we all die alone! So cheer up!

Permalänk

Datorn "bokad"!

Visa signatur

/Mvh Stefan

Permalänk
Avstängd

Jag vill ha den Kan du vänta tills jag åker till sthml om 2 veckor och shoppar ?

Visa signatur

See It. Hear It. Feel It.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Använd marknad.

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015