Permalänk
Medlem

A10 Thunderbolt i BF2

Har ej hunnit flyga detta fina plan så mycket än, men jag har funderat lite.

Fungera GAU-8Kanonen i fronten på pansarvagnar? IRL så massakrerar ju denna kanon pansarvagnar totalt, men i BF2 har jag fått bilden av att den inte gör skada alls.

Kan ingen veteran tala om för mig om det är värt att dyka ner och mata på överhuvudtaget, eller om det är bomba for the win?

Visa signatur

|Antec900|GA-890GPA-UD3H|PhenomII 965 BE|
|8GB Vengeance LP DDR3|HD5870|X25-M 80GB|

Permalänk
Medlem

bomba for the win! kanonen gör lite mer skada än dom vanliga flygplanen.

Visa signatur

Silverstone FT03B | Dell U2711 | Be-quiet E9 580w CM | ASUS GENE-Z | AMD 7970 | Intel 2500k @ 4,4 Ghz| Corsair H80i | 8GB Corsair LP

Permalänk
Medlem

Dom har slut på den pansarbrytande ammunitionen kanske.

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Z]
Dom har slut på den pansarbrytande ammunitionen kanske.

Jävla kasst asså. Fan att dom alltid ska missa de små detaljerna som skulle göra det så mycket roligare.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

vilka banor är detta plan med? lite synd om dom glömt att den är gjord för att slå ut pansar!

här står det info om vilken ammo dom använder! hehe!--->http://www.american.edu/TED/ice/uranium-training.htm

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av judge
vilka banor är detta plan med? lite synd om dom glömt att den är gjord för att slå ut pansar!

här står det info om vilken ammo dom använder! hehe!--->http://www.american.edu/TED/ice/uranium-training.htm

Uppriktigt sagt är jag tveksam till att en 30mm gatling kan slå ut en modern stridsvagn med annat än en lyckoträff, eller en jäkla massa träffar. Däremot lär dom ju öppna en apc som en konservburk....

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Semjonov
Uppriktigt sagt är jag tveksam till att en 30mm gatling kan slå ut en modern stridsvagn med annat än en lyckoträff, eller en jäkla massa träffar. Däremot lär dom ju öppna en apc som en konservburk....

jodå det kan dom det hänger som vanlig på ammon man skjuter med!

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk

Just det. GAU-8 "Avenger" som den ochså kallas använder utarmat uran för att slå igenom pansaret på tunga stridvagnar och med tanke på att den avfyrar dessa projektiler i en eldhastighet av 4000rpm så blir det inte mer kvar av stridvagnen än en hög med metallströssel...

Visa signatur

"Aurora" Intel Core i5-4670K@4,2GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz - MSi Z87-G55 - Sapphire AMD R9 290 Tri-X - 2*Samsung 1TB (RAID 0) - Antec P182 - Corsair HX620 - Noctua NH-U12P
"Mirage" Macbook Pro 13" - 16GB RAM - dualboot OSX/Win7
Hä lön's int' förklar' för dem söm int' begrip'

Permalänk
Medlem

På vilken bana hittar man denna?

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

Road Rage bl.a.
Du måste ha "booster-paketet" som heter "Armored Fury".
Kan endast köpas med kreditkort och laddas hem genom EA downloader. (Som för övrigt suger)

Visa signatur

Permalänk
Medlem

boooo!

Spiken i kistan! nu åker BF-2 ut!

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Semjonov

Poängen är att träffa i taket på stridsvagnen. Pansaret i taket är endast 30-50mm på en höft.

För övrigt samma metod som RBS 56 BILL, NLAW, STRIX och till viss del Javelin använder. Panga på ovanifrån!