Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

förslag till nytt forum..

Permalänk

förslag till nytt forum..

Hej.
Har hängt på swec i några år och märkt hur dåliga folk har blivit på att söka och skapar meningslösa trådar men det är igentligen inte det jag vill komma till, utan att jag saknar ett "film" forum.

Man får ladda upp en länk om något ämne som berör datorer eller liknande.. tex om det är en presskonferans om amd så kan man hoppas in och diskutera, Nyheten eller vad de säger där i.

Och att man inför en FAQ där någon vänlig själ sammlar på sig alla länkar och lägger de under kategorier

tex Intel, Amd, mm

Största nackdelen jag skulle se med forumet är att folk börjar snacka saker om tex sagan om ringen osv, utan mer att forumet endast för användas till Något som verkligen berör ämmnet

Ni kanske förstår vad jag vill komma till?
Annars så kan man ju sätta forumet på prov någon månad och se hur det artar sig.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Lägg länken i respektive forum istället.

Visa signatur

Erfarenhet är något man får precis efter man hade behövt det.
http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/regel7.png

Permalänk
Hedersmedlem

Hej!

Jag förstår inte helt och hållet vad du menar. Vill du att vi ska ha en särskild forumdel för datorrelaterade filmer. Även om det kanske kan låta som en trevlig sak, tror jag att det skulle vara svårt att få det att fungera i praktiken med tanke på hur få sådana trådar det skapas i dag. Aktiviteten skulle med andra ord bli väldigt låg. Därför tror jag att det är bättre om man postar trådar om datorrelaterade filmer i de vanliga forumdelarna. Skulle du ha menat någon helt annan sak får jag be om ursäkt.

Vi ska naturligtvis diskutera vad du har sagt, men jag tror nog att det blir bäst om man skriver filminlägg i de vanliga forumen. Tack ändå för din feedback!