Need for speed Carbon DEMO "PC"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fammo
Varför är alla så hatiska av sig? Det här är ett av dom bättre nfs spelen. Och på tal om bling bling. Men vafan grabbar det är det de hela går ut på i need for speed underground och framåt.
Gillar man inte spel där det är mkt blingbling. Så ska man inte lira dom heller. Rätt så logiskt eller hur?:D Eftersom det är mkt sådant i underground 1 och 2. Så ska man inte gnälla över detta spel. Bara njuta av alla möjligheter man har nu

Hmm. Så konstigt att man kan tycka så otroligt olika. Jag tycker att känslan i detta spel är det värsta jag har varit med om. Alltså, det är ju helt sjukt. Ett skämt. haha, Blir typ arg då jag tänker på det.

Förklara gärna vad det är du gillar.

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gardis84
Hmm. Så konstigt att man kan tycka så otroligt olika. Jag tycker att känslan i detta spel är det värsta jag har varit med om. Alltså, det är ju helt sjukt. Ett skämt. haha, Blir typ arg då jag tänker på det.

Förklara gärna vad det är du gillar.

Är det verkligen så stor skillnad mot dom andra NFS-spelen? jag tycker dom är rätt lika.

Sen är jag lite nyfiken på denna "känsla" som alla snackar om, hur ska det kännas för att det ska vara rätt? som att köra riktig bil? lycka till att få det i ett spel.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Har letat men jag antar att det inte går att byta kameravinkel på bilen när man kör?

Drifting var ju dock det roligaste, dock så var det inte så kul. Inte konstigt att de kom med i detta spel då 'drifting' har blivigt väldigt populärt i bland annat streetracing det senaste året.

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jeeq
Har letat men jag antar att det inte går att byta kameravinkel på bilen när man kör?

Tryck på C

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

ganska värdelöst spel

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Är det verkligen så stor skillnad mot dom andra NFS-spelen? jag tycker dom är rätt lika.

Sen är jag lite nyfiken på denna "känsla" som alla snackar om, hur ska det kännas för att det ska vara rätt? som att köra riktig bil? lycka till att få det i ett spel.

Känslan av kontroll och respons.
När begränsningarna är för stora har man ingen kontroll längre,
Det finns inget utrymme för kreativitet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jeeq
Har letat men jag antar att det inte går att byta kameravinkel på bilen när man kör?

Drifting var ju dock det roligaste, dock så var det inte så kul. Inte konstigt att de kom med i detta spel då 'drifting' har blivigt väldigt populärt i bland annat streetracing det senaste året.

Drifting fanns i UG2 också, var mycket roligare och drifta där..

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Medlem

Är det bara för mig datorn startar om när jag ska dra igång demot?

Visa signatur

P5B E6600 2048MB 1900GT 2x300GB, MacBook Pro

Permalänk
Medlem

Driftingen är bäst hittills tycker jag. Det enda negativa med den är att den korrigerar, jag vill göra det själv. Om man kollar på framhjulen när man ligger i bredsladd så är dom automatiskt svängda så att dom pekar "rakt".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Är det verkligen så stor skillnad mot dom andra NFS-spelen? jag tycker dom är rätt lika.

Sen är jag lite nyfiken på denna "känsla" som alla snackar om, hur ska det kännas för att det ska vara rätt? som att köra riktig bil? lycka till att få det i ett spel.

Hej!

Känslan tycker jag aldrig varit något av NFS-spelens styrka. Men efter NFSU är det stor skillnad. Där funkade det helt okej imo.

Svårt att beskriva, men började inte ni typ garva precis då ni börjarde köra? Det är ju så fucked-up. Svårt att sätta ord på det, bara helt galet skum känsla. Lite som om typ handbromsen sitter i. Svårt att förklara men någon borde väll förstå mig?

"dregelmyller" beskrev det bra.

Hur det ska kännas för att kännas rätt? Som i Flatout 2. Där arkadkänslan som bör infinna sig i ett spel som detta helt total. Grymt bra där. Trackmania Sunrise är också känslan väldigt bra. Lite för bra responstid där kanske för detta spel.

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gardis84
Hej!

Känslan tycker jag aldrig varit något av NFS-spelens styrka. Men efter NFSU är det stor skillnad. Där funkade det helt okej imo.

Svårt att beskriva, men började inte ni typ garva precis då ni börjarde köra? Det är ju så fucked-up. Svårt att sätta ord på det, bara helt galet skum känsla. Lite som om typ handbromsen sitter i. Svårt att förklara men någon borde väll förstå mig?

"dregelmyller" beskrev det bra.

Hur det ska kännas för att kännas rätt? Som i Flatout 2. Där arkadkänslan som bör infinna sig i ett spel som detta helt total. Grymt bra där. Trackmania Sunrise är också känslan väldigt bra. Lite för bra responstid där kanske för detta spel.

Ok, själv tycker jag att bilarna i Flatout 2 känns väldigt lätta, flyger lite väl mycket i hoppen.
Antar att det skilljer från person till person

Undrar hur Carbon kommer att se ut till vanliga Xbox, gillar att köra bilspel på den. Är ju tyvärr rätt mycket fulare till Xbox än PC.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Fyyfan vad najs spel!

Installerade det, och menyerna, helt uuunderbara. Såg ju verkligen moderna ut!
Försökte köra, men spelet krasha, men det brukar ju vara så att det inte går att spela en bana eller så i alla spel, eller hur?

Och driftningen, Live For Speed kan slänga sig i väggen, lika så Underground

Visa signatur

Ledsen att jag inte kan svara på mer, men överklockning är absolut inte mitt område Vad jag förstår handlar det om att man fäster ett klockbatteri på processorn så går den snabbare, eller hur?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pope
Hopp, först förstörde dom drag-läget och nu också driftingen.
Enda positiva med det här är väl muskelbilarna. Såg en bild på en Charger under installationen. Att det skulle ta dom 3 spel innan dom kom på att det finns folk som gillar v8:or också.

Det kommer inte äns finnas ett drag läge.

EA asså.... man skulle vilja smiska dem ordentligt!
De förstör allt.

en ensam person med 70 i iq skulle kunna också kunna göra Carbon om han fick ett år på sig.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

Men, är ju ingen vits med gamla jänkare om dom tar bort drag-läget ju. suck.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pope
Men, är ju ingen vits med gamla jänkare om dom tar bort drag-läget ju. suck.

precis! hade ju velat pressa camaron till maxx på strippen:(. Hmm vilka muscle cars kommer finnas i spelet? Ford Mustang ;)?

Jag slår vad om att de är de förbannade skiten med att bilen är helt fuckad när den står stilla. Däcken släpper ju alltid vid start varesig fis startar eller pressar plattan i mattan.

De fick väl inte de att funka när man skulle köra drag, samma sak i most wanted? Där var väl inge dragracing om jag minns rätt? kanske har fel

Bara min teori när de kommer till dragracingen, de har fuckat upp fysikmotorn totalt.

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem

Det fanns ett dragläge i Most Wanted

Permalänk
Avstängd

Fattar inte varför alla är onöjda med spelet och så j*vla negativa.

Tuta och kör bara, det är ett bra spel, skit i fysik motorn, försök lära dig den nya fysiken istället, tjata inte, du kan inte göra något åt fysiken, vem har sagt till dig att spela den?

Ta bort demot/köp inte spelet om du inte gillar den, nu har jag tappat lusten att spela spelet p.g.a. alla negativa inlägg, gör inte alla besviken, behåll era opinioner till er själva eller era vänner, alla tycker olika.

och försök nöja dig med den istället,varför skulle dom förstöra spelet, va inte så negativa, ett spel är ett spel, om den är tillverkad så, så är den tillverkad så, du kan inte ändra det, hela spelet har inte släppts än så ni kan HÅLLA KÄFTEN, gå och spela er Battlefield 2/2142 ELLER Just Cause istället.

Permalänk
Medlem

Men nu finns ju drifting i nfsc. Och det är väll det dom har jobbat mycket med. Så om dom skulle ha lagt in drag racing i det också så hade det ju blivit alldeles för stor. Iaf enligt min smak
Måsste påpeka att Boraaat la in ett klockrent inlägg haha
Till er som inte gillar spelet.. Kan bara säga gå tillbaks till era spel som ni inte gnäller så mkt över.Hjälper inte det minsta satt klaga på att dom gjort ett dåligt spel. För dom som tkr det är dåligt så är det dåligt. Inget ni kan göra åt om ni tror det. Det blir ju bara tråkigt att läsa när alla skriver att spelet är kasst. Ge det en chans. Det släpps inom en snar framtid

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Avstängd

Dagens människor är konstiga

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Boraaat
Dagens människor är konstiga

stark sås eller mild och vitlök?

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Boraaat
Fattar inte varför alla är onöjda med spelet och så j*vla negativa.

Tuta och kör bara, det är ett bra spel, skit i fysik motorn, försök lära dig den nya fysiken istället, tjata inte, du kan inte göra något åt fysiken, vem har sagt till dig att spela den?

Ta bort demot/köp inte spelet om du inte gillar den, nu har jag tappat lusten att spela spelet p.g.a. alla negativa inlägg, gör inte alla besviken, behåll era opinioner till er själva eller era vänner, alla tycker olika.

och försök nöja dig med den istället,varför skulle dom förstöra spelet, va inte så negativa, ett spel är ett spel, om den är tillverkad så, så är den tillverkad så, du kan inte ändra det, hela spelet har inte släppts än så ni kan HÅLLA KÄFTEN, gå och spela er Battlefield 2/2142 ELLER Just Cause istället.

Nu är ju dock det här ett forum där man diskuterar och lägger sin åsikt om olika saker. Jag har lagt min åsikt, att spelet inte är bra. Och är spelet fruktansvärt dåligt så är det klart det blir många negativa åsikter. That's it!

Hade spelet däremot varit bra.....

Visa signatur

Ledsen att jag inte kan svara på mer, men överklockning är absolut inte mitt område Vad jag förstår handlar det om att man fäster ett klockbatteri på processorn så går den snabbare, eller hur?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paradis
Nu är ju dock det här ett forum där man diskuterar och lägger sin åsikt om olika saker. Jag har lagt min åsikt, att spelet inte är bra. Och är spelet fruktansvärt dåligt så är det klart det blir många negativa åsikter. That's it!

Hade spelet däremot varit bra.....

Det kallas att människor är olika. Bara för att alldeles förmånga miljoner tycker World of Warcraft är bra, så måste det inte vara ett bra spel i andras ögon, för att ta ett exempel.
NFSU:C är ett underbart spel (enligt mig), bygger ju på den stilen dom har i Initial D animen, att skapa ett gäng att köra race med och ta över territorium från andra gäng, klockrent
Så att en person har en åsikt om att ett spel är kasst, betyder inte att det är "rätt".

Peace.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lorithlor
Det kallas att människor är olika. Bara för att alldeles förmånga miljoner tycker World of Warcraft är bra, så måste det inte vara ett bra spel i andras ögon, för att ta ett exempel.
NFSU:C är ett underbart spel (enligt mig), bygger ju på den stilen dom har i Initial D animen, att skapa ett gäng att köra race med och ta över territorium från andra gäng, klockrent
Så att en person har en åsikt om att ett spel är kasst, betyder inte att det är "rätt".

Peace.

Jämför inte denna skiten med en så grym serie som Initial D tack. Problemet många har med att det finns folk som faktiskt uppskattar detta spelet är väl att då kommer de fortsätta kunna trycka ut skit, för detta var det sämsta av alla NFS-spelen jag testat och jag har kört de flesta sedan tvåan kom på 90-talet någon gång.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Boraaat
Fattar inte varför alla är onöjda med spelet och så j*vla negativa.

Tuta och kör bara, det är ett bra spel, skit i fysik motorn, försök lära dig den nya fysiken istället, tjata inte, du kan inte göra något åt fysiken, vem har sagt till dig att spela den?

Ta bort demot/köp inte spelet om du inte gillar den, nu har jag tappat lusten att spela spelet p.g.a. alla negativa inlägg, gör inte alla besviken, behåll era opinioner till er själva eller era vänner, alla tycker olika.

och försök nöja dig med den istället,varför skulle dom förstöra spelet, va inte så negativa, ett spel är ett spel, om den är tillverkad så, så är den tillverkad så, du kan inte ändra det, hela spelet har inte släppts än så ni kan HÅLLA KÄFTEN, gå och spela er Battlefield 2/2142 ELLER Just Cause istället.

Varför ska man sitta inne med sin åsikt på ett forum? Trodde det var ställen där man kunde ventilera sina tankar. Att du tappar lusten att spela spelet pga det får negativ kritik är nog värre än folks gnäll. Man kan inte påverkas så mycket av vad andra tycker och tänker om ett spel? Du kan ju fortfarande tycka att det är kul, eller hur?

Personligen så förväntar jag mig inte mycket när ett nytt NFS-spel släpps. Och efter att ha provat det här demot så är mina förväntningar lägre än någonsin faktiskt. Det ända jag gillat av de senaste spelen är faktiskt första NFSU. Det kändes iaf relativt nytt och fräscht. Nu är det bara up-hottade versioner av tidigare spel som släpps. I sann EA-anda.

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Boraaat
Dagens människor är konstiga

Håller fullständigt me dej !

Sicka gnällspikar !

Hur som helst så finns det inga andra spel med den fria körkänslan som NFSU2 , NFSMW och Carbon har där man bara kan cruisa runt på stan och ta in på vilken gata som helst.

Finns inget tråkigare en åka runt runt på en bana.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lexusscorpion
Hur som helst så finns det inga andra spel med den fria körkänslan som NFSU2 , NFSMW och Carbon har där man bara kan cruisa runt på stan och ta in på vilken gata som helst.

Skitsnack! Det finnns det visst... t.ex Midnight Club, Midtown Madness, Driver och GTA.
Och jodå, det finns tråkigare saker än att åka runt runt på en bana.
Det är att åka runt runt på en bana med bilar som har noll körkänsla!
Oss gnällspikar imellan... ; )

Visa signatur

AMD 5200+, 7900GTX, X-Fi, Z-5500, Diboss 26" LCD + 2st TFT 19" Wide

Permalänk
Medlem

Asså grejjen är att de kan göra så jävla mycke bättre.

men EA sätter ner foten.
NE! spelet får inte vara yber! då kommer de inte köpa några nya spel!
de får bara vara "bra"

fans ett spel som hette MCO Motor city online.

de va som underground 2 ungefär, freeroam , fast allt va online.

man kunde racea om pinkslips.
asså den som vann fick förlorarens bil.
man kunde cruisa tillsammans online .

Det var ett evighets spel.
sen kom EA på att det var för yber och drog pluggen på servrarna.

De skulle lätt kunna göra ett liknande spel nu,
Och det skulle bli så jävla bra så att ingen skulle gå till jobbet!

Men EA vill inte göra bra spel.

<EA Games - "kvantitet före Kvalitet">

Det är därför alla gamers hatar EA.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Det första av dessa dueller är mot en kaxig kille i en snorgrön Honda S2000 och äger rum på en slingrig bergsväg i bergen.

Haha! det är ju en Mazda Rx-7!
finns nog inte en ända honda med i spelet!

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |