Need for speed Carbon DEMO "PC"

Permalänk
Medlem

Usch så långsamt det går.. säg till om någon snabbare kommer upp..

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Medlem

Hoppas nån av er kan skapa en torrent när ni får ner demot

Visa signatur

P5B E6600 2048MB 1900GT 2x300GB, MacBook Pro

Permalänk
Medlem

tankar i drygt 100 Kb/s nu. Förstår inte varför det går snabbare att ladda ner med Downthemall som är ett plugin till firefox.

Edit: Nu har de plockat bort filen från deras server

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Medlem

ja tankar fortfarande,

men ibland så syns inte filen om du går in på ftp
deras server är ganska proppad.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Woppe
Hoppas nån av er kan skapa en torrent när ni får ner demot

Skulle jag gärna göra men av nån lite konstig anledning så får man inte länka till The Pirate Bay ens om det handlar om lagliga filer så jag vet ingenstans att ladda upp torrenten på.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Permalänk
Testpilot

Finns på Fileplanet också, mest trevligt för dom som har konto där kanske
Tankar i upp till 800k/s där iallafall.

Bara att vänta på att FZ får det annars, därifrån brukar det gå ruskigt snabbt att tanka.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

wiie har fått ner de nu:D, ska testa:D

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem

Ta Gb-linan från UK här: http://www.gamershell.com/download_16174.shtml
tankar i 600 kB/s

Edit: 190 kB/s nu... Får man länka till en site som länkar till en torrent?

Visa signatur

P5B E6600 2048MB 1900GT 2x300GB, MacBook Pro

Permalänk
Medlem

själv har man 1 och en halv timme kvar.. blir tokig på sega hastigheter.

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Medlem

fy fan detta kräver som satan, laggar typ med allt på high. De är ÄÄNNU mer motion blir lull lull. Man ser fan ingenting. En enda smet alltihopa. Och känslan? ja den finns inte.

Most wanted känsla

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Testpilot

Jahapp, då hade man klarat det då

Tyckte det var riktigt snyggt, såg ut som filmer i början på racen, blev lite förvånad när det sen var själva spelet som såg ut så. Känslan tycker jag var rätt bra, gick ju att få sladd på bilarna iallafall så inte var det dåligt.

Gjorde ju värsta missen, kollade in så noga på hur reglerna var på det sista momentet så jag startade om varje gång jag inte kom först. Det blev ju rätt många gånger kan jag säga

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Jahapp, då hade man klarat det då

Tyckte det var riktigt snyggt, såg ut som filmer i början på racen, blev lite förvånad när det sen var själva spelet som såg ut så. Känslan tycker jag var rätt bra, gick ju att få sladd på bilarna iallafall så inte var det dåligt.

Gjorde ju värsta missen, kollade in så noga på hur reglerna var på det sista momentet så jag startade om varje gång jag inte kom först. Det blev ju rätt många gånger kan jag säga

Jo känslan va okej med evon. Men driftingen? Vafan har de gjort? Synd att grafikkortet inte pallar. Kan ju inte ha igång allt lull lull med AA och fin upplösning. Då går det i siraps fart. Hur flöt ditt? Vilka inställningar etc?

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk

Bara jag som får artefekter i uppstarten av spelet? sen när spelet väl har startat så stängs det ner.

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eckim
Jo känslan va okej med evon. Men driftingen? Vafan har de gjort? Synd att grafikkortet inte pallar. Kan ju inte ha igång allt lull lull med AA och fin upplösning. Då går det i siraps fart. Hur flöt ditt? Vilka inställningar etc?

Jo, ioförsig så var driftingen lite skum tycker jag.

Flöt bra för mig med högsta på alla inställnigar och 2xAA fast sen körde jag ioförsig bara i 1024x768.

Lite onödigt kanske men rätt häftigt att man kan ställa in exakt hur man vill att bilen ska se ut.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Mackan1989 så brukar det bli om du har för dåligt graffe kort eller nått med hårdvaran ......... TACK FÖR DEMOT! *gladast.*

Visa signatur

#CPU:i7 920 @ 4Ghz + Corsair H70 #GPU:ASUS GTX 1060 3Gb
#Moderkort:Rampage III Formula x58 Socket 1366 #PSU:Cheftec 650w#RAM Corsair Dominator 1600mhz 12gb

Permalänk

Får felmedelande vid installationen att spelet kräver directx 0
Ja ni såg rätt, 0 !

Såg att det fanns en Directx update i installationskatalogen men det gjorde ingen skillnad..

Skitspel

Permalänk

KLUPP3, jag har ett geforce 6800 så..

Permalänk

Fick igång det genom att packa upp "compressed" filen manuellt.
Men spelet var ingen höjdare för min del, köra på räls känslan var för påtaglig.

Permalänk
Medlem

fett najs med demot ;P Måsste provas direkt hehe

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Medlem

Som jag skrev på fz.se, driftingen är rena rama barnleken, gjorde 1 lång drift i början sen klarade jag mig på den, och vann.. på tok för lätt, behöver ju bara svänga så driftar bilen, i nfsu var det iaf lite lurigt i början innan man lärt sig tekniken..

menyerna.. usch å fy. konsolmenyer.. vidriga på pc.. vi har faktiskt en mus istället för styrkors här, så ge oss menyer med lite överblick tack.. nejtack..

1/5 för att de har lyckats pressa ut ett nytt spel och kommer väl antagligen tjäna pengar på't, förövrigt är jag inte imponerad.

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Min dator startar om när jag försöker starta demot. Har inte hänt mig förut..

Visa signatur

P5B E6600 2048MB 1900GT 2x300GB, MacBook Pro

Permalänk

Någon som vet om det är någon skillnad mellan Xbox 360 demot och PC demot ??

Visa signatur

Hello my friend. Stay awhile and listen...

Permalänk
Medlem

Jävlar vad drifting var skönt ;P huff

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk

Varför ser min Lamborghini ut som den är gjord i glas? Sjukt fula reflektioner!
Det här är egentligen det största felet med NFS spelen post Porsche, allt ska blänka så in i helvete.

Känns bra dock det inte var nåt problem att maxa allt med mitt blyga system (3200+, 1,5 GB, X800PE) vilket känns märkligt då MW var preciiiiiis lite för segt på högsta

Permalänk
Medlem

NFS Carbon verkar inte stödja 64-bitars-windows.. Vet nån nåt sätt att komma runt det?

Permalänk
Medlem

Detta här sög ju kamelförhud. Ingen känsla alls i körningen. Och vad har hänt med driften?! Det är bara att svänga och SWOSH... du sladdrar!
Och sen grafiken, wtf? Ser inte hur detta är snyggare än underground/most wanted, men ändå kräver det mer.

Nä detta spelet sög, eller rättare sagt... demot sög. Hoppas verkligen hela spelet är bättre.

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av doomas
NFS Carbon verkar inte stödja 64-bitars-windows.. Vet nån nåt sätt att komma runt det?

Står i readme:n att det inte är kompatibelt med 64-bitarssytem

Visa signatur

P5B E6600 2048MB 1900GT 2x300GB, MacBook Pro

Permalänk
Medlem

Hmm.. vad tråkigt. Demo'n var riktigt tråkig och drifting, wtf?
Ingen kör känsla längre. Hoppas verkligen på att spelet är bättre eftersom jag har längtat efter det.