Radeon X800GTO hur kopplar man till teven?

Permalänk
Medlem

Radeon X800GTO hur kopplar man till teven?

Hej!

Jag har ett X800GTO kort och jag har haft det ganska länge men har inte provat tv-uten än ..rättare sagt vet jag inte hur man kopplar kortet till en tv ..med kortet fick jag en HD-kabel och en lång AV-kabel..HD-kablen på andra änden är det 3 kablar som är blå, grön coh röd ...men jag vet inte vilken är den rätta kablen som ska kopplas till tven..jag har ingen s-video anslutning på tven så jag använder en scart..http://www.powercolor.com/global/main_product_detail.asp?id=9...

köpte kortet nåra månader sen men har aldrig provat tv outen..nån som vet vad jag kan göra så jag kan få bild på teven eller vad jag behöver för kablar ??

snälla hjälp lite här!!tacksam för all hjälp

Visa signatur

[ Intel Core I7 930 4.2GHz HT på ] - [ Corsair Dominator GT 12GB DDR III 2000Mhz CL9-10-0-27 2N ] - [ ASUS P6DX58 Premium ] - [ MSI Gaming 4G GTX 970 - [ Creative SB X-FI Fatal1ty Pro ] - [ 1TB-750-500-Intel 80 G2 SSD] - [ Corsiar AX860 ] - [ Logitech Z530 ] - [ Antec P182SE ] - [ ASUS PA246Q ] - [ LG Blu-Ray Burner ] - [ Windows 7 64 Ultimate Swe ] - [Acer Aspire 8920G]