Permalänk
Medlem

Gratis webbhotell med väldigt mycket webb-utrymme (och självklart ska de ha stöd för php och mysql) typ att banhof skulle ge deras webbhotell tjänst gratis

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av omega
Uppdaterat forum på sweclockers med övriga ämnen tillbaka

Vad var anledningen till att det togs bort? Folk tyckte ju om det

Visa signatur

System: CPU: AMD Ryzen 9 3900X, MB: Gigabyte X570 Aorus Elite, Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz, GPU: Asus GeForce RTX 2080 Super ROG Strix Gaming OC

Permalänk
Avstängd

Re: Vad vill NI se på nätet?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av XarpH
Hej!

Jag undrar vad NI vill se på nätet?

Vad är ni behov av?

Mera och bra hårdvarurescensioner:-)

Ja och bra forumtrådar givetvis:_)

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Medlem

En sida som har all man kan tänkas vilja ha, Den har olika sektioner och den ena är inte den andra lik.. Och det ska vara lätt att komma in på de olika sektionerna.. Och inte reklam om andra sektioner på någon sektion..

Med sektion menar jag till exempel en "Spel" sektion där allt handlar om spel och det finns en sidan för varje spel.. på sidorna för varje enskilt spel så kan vanligt folk tex ladda upp trailers som administratörer sedan måste godkänna.

Sedan kanske andra avdelningar, kanske om Datordelar, tex nya grafikkort och vad de presterar i 3dmark etc,, Kanske om dyra kläder?
Matlagning för de lite äldre? En sida för alla helt enkelt och den ska vara lätt att komma ihåg! Allt bör ju vara på engelska om den ska bli riktigt stor..

Det som gäller när man gör en ny sida och vill att den ska bli stor och få många användare är att den ska ha något som ingen annan har.. Då blir man bara ännu en konkurent och då måste man slita hårt för att vara på toppen!
Kom på något nytt och eget som verkar komplicerat men i själva verket är ganska enkelt..

URLen skall vara enkel att komma ihåg tex abel.com typ..
på Abel.com kan man välja en sektion eller så kan man gå in på tex games.abel.com direkt..

En sån sida vill jag ha!

Visa signatur

Intel i7 2600k @ 4.4Ghz | Palit GTX 1060 3GB | Asus Maximus IV Extreme P67 | Corsair Vengeance 16Gb | Corsair AX 850W 80+ Gold

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FredrikMH
Vad var anledningen till att det togs bort? Folk tyckte ju om det

Att forumet kändes för oseriöst och att det var onödigt med en icke datorrelaterad forumskategori.
Jag håller inte med dock.

Permalänk
Medlem

Skulle vilja se semesterbilder från nordamerikanska sevärdheter, ur andra synvinklar än de vanliga vykortsvinklarna

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

Tycker det är bra med samlingssidor, som söker igenom typ säljesannonser, platsannonser, prylpriser, lägenhetsannonser osv. Så man slipper söka igenom kanske 5 st om dagen ifall man letar efter en lägenhet eller en bil.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mucha
Tycker det är bra med samlingssidor, som söker igenom typ säljesannonser, platsannonser, prylpriser, lägenhetsannonser osv. Så man slipper söka igenom kanske 5 st om dagen ifall man letar efter en lägenhet eller en bil.

hemnet, och bovision finns om man letar lägenhet

Visa signatur

E6300 | Thermalright Ultra-120 eXtreme + Noctua 120mm 1200rpm | Gigabyte GA-965P-DS3 | 3GB Corsair XMS2-6400 CL5