Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av appoc2013
Jag gillar inte alls WoW, mestadels för att jag tycker inte att ett Spel ska Kräva en spelare på så mycket... Det ska vara ett nöje.

Du verkar ju inte vara så smart, du väljer ju själv om du vill vara i en guild som ska satsa på att vara world eller server first på bossar, du kan ju lika gärna vara med i en random MC-guild som raidar en gång i veckan eller kanske en rolig kompisguild som bara PvPar ibland när de känner för det.

Tänk om nästa gång du skriver nåt.

Permalänk

Säg vad ni vill om olika typer av bottar. Hur man än vänder och vrider på det så installerar du ett 3rd party program som automatiskt utför handlingar när du själv inte är där. Vilket även bryter mot de regler Blizzard satt upp.

Angående frågan om real life vs speltid. Jag ser många argument om att det bara är ett spel, och om någon vill spendera mer tid IRL och endå kunna nå samma resultat som folk som nöter spelet.

Detta argument förstår jag inte överhuvudtaget. Om ni som ni själva säger det, ser det som "bara ett spel", så hade väl inte mindre guld och längre kalendertid för att levla upp spelat någon roll? Om det dock gör det kan ni knappast påstå att WoW inte betyder någonting för er, eftersom ni är berädda att bryta mot de regler som satts upp (som ni även accepterat att följa), samt får fördelar mot de som inte gör detta, och även betala pengar för virtuell valuta. Kalla levelingbots vad ni vill, det är precis lika fel som vilken annan bot som hellst.

Gör som ni vill, men personligen hoppas jag att varje person som haft en bot på sin dator blir bannade. Men kan fortfarande inte förstå varför man betalar för att få spela ett spel, när man själv inte spelar det. Utan betalar ännu mer för att få en bot som gör det per automatik, och sen betalar ännu mer för valuta.

Det du åstadkommit är att jobba/slänga iväg dina sparpengar, för att titta på pixlar i ett spel som du absolut inte kan tänka dig att spela.

Permalänk
Medlem

Heh intressant , hade missat att denna specifika tråd om fusk fanns.

Visa signatur

RYZEN 7-3700X ,ASUS Crosshair VI HERO ,G.skill Ripjaws V Black 3600MHz 32GB ,Noctua NH-D15-SE-AM4 ,Samsung 960 EVO NVMe M.2 SSD 250GB , ASUS Geforce RTX 3080ti TUF Gaming ,Fractal Design Define R5 , Corsair RM850x 850W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Badkharma
Det du åstadkommit är att jobba/slänga iväg dina sparpengar, för att titta på pixlar i ett spel som du absolut inte kan tänka dig att spela.

Då vet du inte riktigt vad dom flesta använder bot för, som någon tidigare i tråden sagt, så köper dom bot för att inte vilja slösa tid på det "tråkiga" i spelet, utan lvla upp till 60 för det är där som spelet "börjar". För det är i 60 som spelet är som roligast, och om man nu skulle ha en bot, så skulle man ta 1-60 på vad kan det ta, 15 dagar? Istället för typ 100+ dagars spelande.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Liraren
Då vet du inte riktigt vad dom flesta använder bot för, som någon tidigare i tråden sagt, så köper dom bot för att inte vilja slösa tid på det "tråkiga" i spelet, utan lvla upp till 60 för det är där som spelet "börjar". För det är i 60 som spelet är som roligast, och om man nu skulle ha en bot, så skulle man ta 1-60 på vad kan det ta, 15 dagar? Istället för typ 100+ dagars spelande.

Jo men i slutändan, vad är effekten? Du har bottat 1-60, bottar fram guld, och säkert bottat fram AV rewards. Sen köper man gear (går rätt bra att köpa AQ gear från guilds idag). Vipps så sitter folk i tier 2.5, och skulle inte klara av att spela deadmines (är väl oftare "ebay" folk, men händer).

Men oavsätt det. Vad skulle ge någon av er rätten att bryta mot reglerna och ge er fördelar mot alla andra, som även dom måste spendera den långa tiden till att grinda?

Permalänk
Medlem

Om man skaffar sig fördelar mot andra spelare i ett onlinespel så förtjänar man att bli bannad. Har man inte tid att farma till sina egna pots/guld så spelar man över sin förmåga och kanske ska tagga ner lite och jo jag vet det är det tråkigaste som finns men det rättfärdigar inte att man ska fuska. Jag rapporterar alla bots jag ser, bots från andra faction (allies) dödar jag, kitear iväg dom långt bort och/eller så de springer utför nåt stup.

Guld får jag när man raidar bwl för de som fortfarande behöver grejer därifrån i guildet, ZG när man kör idolruns, AQ20, det räcker för att få ihop till repairs till AQ40 och Naxxramas. Pots farmar man själv alla herbs man behöver, det sparar mkt guld. Att köpa guld och köra bots måste ju förstöra känslan lite när man plockar en ny boss, måste ju kännas skumt att kunna ta creds för en ny bosskills om man bottat/ebayat ihop sina pots/guld när man har fuskat.

Bara som exempel en i vår guild bottade utan vår kännedom, helt plötsligt var han bannad och vi hade tappat en av våra bäst gearade warlocks, och det var inte ens i samband med någon patch som han blev bannad. Och han förtjänade det men det skadade guilden.

Visa signatur

"Bättre att tiga och vara en misstänkt idiot, än att tala och undanröja alla tvivel"
Skriver jag konstigt eller osammanhängande, så beror det på koffeinet.

Permalänk

Och om du använder en bot för att levla upp en karaktär från 1-60 så har du förmodligen ingen aning om hur man spelar den klassen när du väl ska börja spela på riktigt, och får sitta som en liten fin <person> med en massa spells och talentpoints som du inte har en susning om vad de gör för nytta. Är det såna spelare vi vill ha på våra servrar? "Ya, wait.. oops.. what did I just do?! Run! LEEEEEEEEROY!"

Iofs kan en hjärnskakad apa grinda ner mobs, men en sån kommer nog inte såvärst långt i end-game med alla instanser och så vidare där skicklighet spelar stor roll. Och jag litar inte så mkt på skickligheten hos en snubbe som bara använder bots för att ta bort de "tråkiga" första 60 (!) nivåerna i ett spel.

Visa signatur

"Dagarna och kvällarna då lever jag, röppni fälls, örr ur i knön, och gniblisåå, på kvällen..."

Permalänk
Medlem

Kärnan är att vill man fuska för att inte köra det tråkiga så skall man inte heller få belöningen som är "spelet börjar vid 60"

Själv anser jag att det är fel att spelet börjar vid 60 , då man spelar upp en ny char så är det ju ett helt nytt spel eftersom ingen klass spelas likadant som en annan och därmed förändras hela 1-60lvl spelandet.
Så att det skulle vara "tråkigt" att grinda upp en ny gubbe skulle endast gälla om man körde upp en av samma klass som man hade innan , enda anledningen att göra det i dagens läge är om man startade på en PVE server och nu vill köra en PVP .

Visa signatur

RYZEN 7-3700X ,ASUS Crosshair VI HERO ,G.skill Ripjaws V Black 3600MHz 32GB ,Noctua NH-D15-SE-AM4 ,Samsung 960 EVO NVMe M.2 SSD 250GB , ASUS Geforce RTX 3080ti TUF Gaming ,Fractal Design Define R5 , Corsair RM850x 850W

Permalänk
Medlem

Att ni ens diskuterar huruvida man ska följa reglerna eller inte är ju löjeväckande. Överallt har vi regler som ska följas och varje gång vi bryter mot regler har det en potentiell konsekvens. Inte för att jag personligen har något emot folk som använder bottar, köper guld osv, så är det inte tillåtet.
Reglerna finns för att göra spelet så rättvist som möjligt och det är bara naturligt att folk blir förbannade när vissa sätter sig över det här. Angående att det inte påverkar andra spelare om just du använder en bot, som jag läste någonstans, så är det ett värdelöst argument. Regler gäller alltid oavsett omständigheter, tex gäller hastighetsbegränsningen på allmäna vägar även när det inte finns någon annan än du på den.

Jaja, slutsats, respektera reglerna eller ta en förtjänad känga i ansiktet, i värsta fall ett avstängt konto

Permalänk
Sötast

De enda fusken jag använt till wow är t.ex att man kan springa hur snabbt som helst, flyga... gå under marken... tjah.. göra vad man vill på ett ungefär. HELT underbart sätt att utforska världen på riktigt, alla ställen som man egentligen har svårt att komma åt eller är omöjliga... varför inte besöka World Tree?

Mycket nöje med det, men självklart så är det endast något man provat på privatservrar, åt helvete med dom i vilket fall som liksom

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
De enda fusken jag använt till wow är t.ex att man kan springa hur snabbt som helst, flyga... gå under marken... tjah.. göra vad man vill på ett ungefär. HELT underbart sätt att utforska världen på riktigt, alla ställen som man egentligen har svårt att komma åt eller är omöjliga... varför inte besöka World Tree?

Mycket nöje med det, men självklart så är det endast något man provat på privatservrar, åt helvete med dom i vilket fall som liksom

World Tree går att utforska utan fusk...

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
World Tree går att utforska utan fusk...

Inte vet jag, sa jag att det var omöjligt eller?

Permalänk
Medlem

Re: WoW Fusk?

Jag vet inte om detta är skrivet, orkade inte läsa mer än hälften av inläggen då det verkade vara människor som inte spelat wow allt för mycket som svarade.

Jag har spelat wow 8 timmar om dagen i ca 1½ år.
Jag pluggar på gymnasiet och nej, jag är inte smällfet. Även om det är många timmar varje dag som spenderas framför datorn tränar jag väldigt hårt.
Så, träna massor, spela wow en stor del av dygnet och plugga: i princip ingen sömn. Anledningen till att jag spelade mycket var främst för att få bra gear; något de flesta strävar efter.

Men, precis innan jag skulle joina guildet i Naxx insåg jag att det var faktiskt väldigt tråkigt att spela som priest. Jätte tråkigt.
Det finna inget vettigt att göra som holy priest med enbart +healing gear. Visst, stå i AV och heala är ju skoj.. eller.. inte..

En twink skapades, men , boring efter ett par veckor av konstant horde grindande så jag besluta mig för att lvl roguen till 60.

Ding 60!
Ännu fler timmar av mitt liv offrat på att lvla en char.. sigh..

Men efter att ha fixat lite t1 + t2 till denna fuling tycket jag inte det var kul längre. Men jag kan ju inte spendera über mycket tid på att lvla en char till + gear'a honom också, men jag vill spela wow, jag vill sova: hur ska jag göra?

Jag köpte glider.

Dinga en warlock till 60 och tycker det är det bästa jag gjort på länge.

Nu till hela bot whinet:
Allt guld, allt gear, ALLT ALLT ALLT kastade jag. (Guld kan man inte kasta så köpte vendor saker och kasta). Under mitt glide till 60 lyckades jag få ett par epic och några "blå" items: dessa kastade jag.
När jag vaknade på morgonen lagade jag aldrig mitt gear med pengar jag tjänat under natten: jag skickade cash från mina "mains" för att laga osv..

Vet egentligen inte varför jag drog hela min historia om wow; anser bara att folk ska tänka sig för innan dom rapporterar botar: det finns dom som vill ha ett sexuellt-, socialt- och normalt liv igen. Men fortfarande kunna spela det spel de vigt en stor del av sina liv till.

Total game time: 135 dagar..

Permalänk
Medlem

Re: Re: WoW Fusk?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av bäckman

Vet egentligen inte varför jag drog hela min historia om wow; anser bara att folk ska tänka sig för innan dom rapporterar botar: det finns dom som vill ha ett sexuellt-, socialt- och normalt liv igen. Men fortfarande kunna spela det spel de vigt en stor del av sina liv till.

Total game time: 135 dagar..

Vill du ha bra gear och samtidigt ha ett "normalt" liv så får du helt enkelt välja, inget ger dig rätten att bryta mot spelets regler bara för att du inte har tid/orkar att spela själv. Visst jag kan hålla med om att det kräver alldeles för mycket tid för att komma någonvart i WoW, men nu är det som det är och det ger som sagt inte oss rätten att fuska oss fram. Vill man ha belöningarna ska man fan kämpa för dem också, inte låta någon bot levla upp en till 60 och göra allt man själv inte vill åt en.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: WoW Fusk?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guiseppe
Vill du ha bra gear och samtidigt ha ett "normalt" liv så får du helt enkelt välja, inget ger dig rätten att bryta mot spelets regler bara för att du inte har tid/orkar att spela själv. Visst jag kan hålla med om att det kräver alldeles för mycket tid för att komma någonvart i WoW, men nu är det som det är och det ger som sagt inte oss rätten att fuska oss fram. Vill man ha belöningarna ska man fan kämpa för dem också, inte låta någon bot levla upp en till 60 och göra allt man själv inte vill åt en.

Men om jag lägger ner en stor del utav mitt liv och inser att jag har gjort fel - i detta fallet valde jag fel sorts klass vid starten.
Ska jag då köpt ett account med alla classer lvlade till 60 för att veta vilken klass jag ska spela?

Permalänk
Medlem

Om ändå tråden funnits lite tidigare

Permalänk
Medlem
Citat:

Inget hindrar dig från att tagga ner spelandet, att rättfärdiga fusk bara för att du spelar över din förmåga/tid är bara dumt, blir det bättre om du då kastar all tid åt skogen om du kör en bot och blir bannad. Tänk då på dom som farmar själva så står botar och tuggar och går 24/7 tacka fan för att folk blir förbannade och rapporterar dom, sen blir ju ekonomin helt störd på servern. Folk köper guld av guldfarmare/bottar för att köpa material, herbs, items från bottar. Kan inte annat än medge att visst det har varit lockande när man haft en hård vecka på jobbet att köpa 1k guld när man har raid framför sig och 10g kvar på karaktären. Men den dagen jag måste göra det den dagen taggar jag ner mitt raidande.

Citat:

Men om jag lägger ner en stor del utav mitt liv och inser att jag har gjort fel - i detta fallet valde jag fel sorts klass vid starten.
Ska jag då köpt ett account med alla classer lvlade till 60 för att veta vilken klass jag ska spela?

Bara att göra som alla andra dra upp en ny char, eller köra på någon testserver innan du bestämmer dig. Och att tradea chars är också värdelöst vet inte hur många vi har kickat ur guilden för de suger på sin char, folk med 5delar tier3 som inte kan någonting om spelet eller sin klass. Sedan är det bra många som blir blåsta för att den tidigare ägaren tar tillbaka sitt konto osv. Finns förstås undantag, man måste inse detta spel tar tid och man måste inse sina begränsningar och inte spela över sin förmåga. Man kan inte äta kakan och ändå ha den kvar man måste ibland välja, fest eller wow exempelvis.

Visa signatur

"Bättre att tiga och vara en misstänkt idiot, än att tala och undanröja alla tvivel"
Skriver jag konstigt eller osammanhängande, så beror det på koffeinet.

Permalänk

usch ni tar ett spel för seriöst ni som är emot bot/fusk.

Jag bottade tills jag blev bannad, köpte nytt konto, kommer botta igen, och igen och igen. Fördelarna överväger nackdelarna!

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

I min guild kör vi sellout runs i både mc och bwl på lördagar där vi säljer loot för ingame guld. Totalt brukar vi få ihop drygt 10k guld som de som är med i raiden får dela på (ungefär 25-30 pers). Det finns ärliga sätt o skaffa guld på också

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard

Jag bottade tills jag blev bannad, köpte nytt konto, kommer botta igen, och igen och igen. Fördelarna överväger nackdelarna!

Och de som är berädda att betala pengar för guld/bottar skulle alltså ta det mindre seriöst?

Är inte jag som betalar extra pengar för spelet, för att kunna köpa allt jag vill ha.

Jag spelar för att det är kul. Men hur kul är det när bottar förstör ekonomi och spelupplevelse?

Permalänk
Medlem

Det verkar vara betydligt fler som är emot bottar och liknande, men kan hålla med om att många av er tar spelet för seriöst. Varför slösa så många timmar på ett spel när det man vill göra är att spela i lvl 60 och som bäckman sa, så är det inte för pengarna man gör det utan alla tid man slösar på lvlar, nästan alla quest s i spelet går ut på att gå till X, hämta Z, döda Y och sen lämna in, om och om igen spelet ut. Och det blir ännu jobbigare om man redan gjort typ alla quests med en karaktär innan. Jag vet att det skulle vara mycket bättre utan fusk eftersom det finns såna som köper det för att farma pengar osv. För om man inte skaffar pengar så gör det inte någon skillnad för någon utom än själv som får massor med mer tid till fritid.

Jag har fortfarande inte bestämt mig men tror att jag kommer köpa bot snart när jag ska göra en ny char. Kanske jag väntar tills TBC kommer ut och hinna ta lvl 70 innan jag börjar på en ny char. Och som sagt så om jag köper en så är det inte för guld utan bara lvling.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Re: WoW Fusk?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av bäckman

Det gör du som du vill, jag kan inte bestämma det åt dig. Fast på det viset lär du ju knappast lära dig någon klass alls.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Inte vet jag, sa jag att det var omöjligt eller?

Nej, men det är onödigt att göra det med fusk när det går utan, fast du gjorde det på privatserver så det spelar ingen roll, men då man till 99% blir bannad av att sätta igång speedhack eller teleport så är det ingen mening på officiel server.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av nexgen
I min guild kör vi sellout runs i både mc och bwl på lördagar där vi säljer loot för ingame guld. Totalt brukar vi få ihop drygt 10k guld som de som är med i raiden får dela på (ungefär 25-30 pers). Det finns ärliga sätt o skaffa guld på också

De flesta guilds gör inte detta och om de gör det så använder de pengarna till pots eller enchants till guilden...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard

Sanningen.

Permalänk
Inaktiv

Det finns ju ingen att fuska mot i World of Warcraft, använder du maphack i warcraft 3 så är det ju FUSK eftersom du skaffar dig själv ett övertag i en tävling. Spelet är ju designat så att de som har mest tid ska ha fördelar framför de andra spelarna, tänk om fotboll funkat så. Sverige har kört 3 träningsmatcher och tränat varje dag så nu börjar de med 7-0 i denna match mot Tyskland. Då hade folk ju tyckt fotboll vart ett skämt, därför anser jag det vara ett skämt att se wow som en tävling.

Och om man bara fuskar mot spelet och inte mot andra människor, vad fan är där att gnälla över?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av W|ckerMan

Och om man bara fuskar mot spelet och inte mot andra människor, vad fan är där att gnälla över?

Orättvisa helt enkelt, att man fuskar sig fram till level 60 medan andra får göra det själv tex. Eller att ha någon som springer och farmar saker åt en när andra får göra det själv. Det är helt enkelt inte rättvist mot de som vill spela spelet som det är tänkt att det ska spelas.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LazyDroog
Där säger ni en sanning båda två. Men nä om jag ska läsa på något så föredrar jag mer givande ämnen. Vad är det ni gör i wow då? Vad är huvuduppgiften? Vad är målet? Jag är faktiskt uppriktigt intresserad.

Om jag förstått raida rätt är detta att döda andra spelare. Men vad jag har sett av wow dödande är detta betydligt segare och tråkigare än fps spel. Dels för att det nästan alltid är den som levlat mest som vinner men även för att fighting systemet inte håller samma klass pga struktur, lagg osv.

Brukar vara den som spelar mest också som vinner i FPS-spel..
Enda nackdel är att det är svårt att slita sig från WoW, medans ett FPS-spel kan man avsluta när man vill. Lite svårt att sluta om man hamnat i en raid som kanske varar 4-5 timmar :/.

W|ckerMan

Vaddå finns ingen att fuska mot, du fuskar ju mot tusentals personer om du t ex använder en Bot och levlar upp och samlar guld. Hela ekonomin påverkas och inte bara för horde eller alliance utan båda sidor blir lidande pga av ditt fuskandet. Nä spela spelet som det är tänkt. Förstår inte riktigt hur du har tänkt när du inte tycker det är fusk..

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av muSashi
Brukar vara den som spelar mest också som vinner i FPS-spel..
Enda nackdel är att det är svårt att slita sig från WoW, medans ett FPS-spel kan man avsluta när man vill. Lite svårt att sluta om man hamnat i en raid som kanske varar 4-5 timmar :/.

4-5? mer 6-7 helt galet, därför Endgame är så otroligt ointressant i wow.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guiseppe
Orättvisa helt enkelt, att man fuskar sig fram till level 60 medan andra får göra det själv tex. Eller att ha någon som springer och farmar saker åt en när andra får göra det själv. Det är helt enkelt inte rättvist mot de som vill spela spelet som det är tänkt att det ska spelas.

E det orättvisa eftersom man gnider åt sig saker som andra jobbar för? Jag förstår din tanke där men samtidigt tycker jag att det inte gör så mycket, man är ju glad över sina saker ändån som ickefuskare medans jag tror fuskaren kanske inte upplever samma glädje. Äre inte hans egna förlust då?

Jag tycker inte fuskare är BRA, rapporterar alltid botare osv. Men jag blir inte upprörd över dem, det finns ett system mot fusk vilket resulterar i att de bannas. Det vet fuskarna och de får ta det sportsligt helt enkelt den dag det händer. Men personligen stör de inte mig mycket. ( Beroende på typen av fusk, har stött på speedhackare och folk som teleporterat runt sig, bläää)

Permalänk
Medlem

Allexz

Var bara ett exempel och jo jag vet hur det är att raida timme ut å timme in, ibland blir det för mkt fast man inte fattar det själv, man bara sitter där och timmarna går :/. Inte bra att bli beroende-.-

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem

Det är osportsligt helt enkelt, ska inte säga att det är lika dåligt som att dopa sig i idrott men likheten finns där. Dom vill väl bara vinna, och har inte tid att lägga ner så mycket tid på att träna så varför inte? ^^

Låter rätt illa, även om "det bara är ett spel".

Vad jag inte förstår är varför ni som bottar spelar, om det är så himla tråkigt och tar allt för mycket tid. Varför bara inte sluta spela? Eller helt enkelt dra ner på spelandet. Beroende?
Raidade en hel del själv innan, men det tog för mycket tid helt enkelt. Hade inte tid att farma pots osv så jag slutade.

Booooo för fuskare, vare sig dom är i wow eller i globen

Visa signatur

*-'