Permalänk
Inaktiv

Den jämförelsen är ju helt fel. Du tävlar i idrott, det gör man väl inte i wow? ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av W|ckerMan
Den jämförelsen är ju helt fel. Du tävlar i idrott, det gör man väl inte i wow? ^^

Jo, den som har flest epics vinner.

Permalänk
Medlem

Varför skulle man inte kunna jämföra wow som en idrott W|ckerMan? Du lägger ju ner lika mkt timmar om inte mer än vad en elit idrottare gör.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av muSashi
Varför skulle man inte kunna jämföra wow som en idrott W|ckerMan? Du lägger ju ner lika mkt timmar om inte mer än vad en elit idrottare gör.

Jo men du tävlar väl aldrig mot någon? Så då fuskar du ju inte mot någon heller? Finns fortfarande inget tävlingsmoment i wow, så det liknar att fuska i ett SP spel tycker jag. Beroende på fusk etc.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av muSashi

Det har ju absolut inget med det att göra, och alla ni som säger att "varför spela om man inte gillar det..blabla" Det är ju därför dom som köper bot gör det, dom tycker det är tråkigt innan man är lvl 60, så varför spela det "tråkiga" när man kan "starta" i lvl 60 när det är som roligast? + det förstör inte för andra.

Permalänk
Medlem

Klart det förstör för andra. Är alltid massa botar överallt som campar farming-ställen.

Man "tävlar" kanske inte direkt i wow, men man spelar absolut mot varandra. Olle p17 sitter och kämpar med sin gubbe för att bli level 60, så kommer du och bara sätter på en bot som gör samma jobb. Klart det blir tråkigare för honom o lira.

Visa signatur

*-'

Permalänk

Ja helvete, vissa måste börja förstå att det är fel.
De kanske gör det ändå fast de ska veta att de är lata och dryga

Tur att jag inte spelar grindingnoob-spelet wow längre så jag slipper alla dessa hackers

Kort och gott = fusk i onlinespel är fel. Och ni som säger att vi tar ett spel seriöst för att vi är emot bottande och guldköp? Vänder den anklagelsen mot er som inte kan bara "spela", utan måste köpa saker för IRL-pengar och fuska för att ni är så besatta av magiska talet "60"?

Spela spelet. Chill.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReDog
Klart det förstör för andra. Är alltid massa botar överallt som campar farming-ställen.

Man "tävlar" kanske inte direkt i wow, men man spelar absolut mot varandra. Olle p17 sitter och kämpar med sin gubbe för att bli level 60, så kommer du och bara sätter på en bot som gör samma jobb. Klart det blir tråkigare för honom o lira.

Precis, tycker typ samma, men eftersom det är så många som bottar nu så blir det tråkigt för än själv, därför tror jag att jag ska köpa bot.

Permalänk

Så du ska bli lika dålig själv?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Ja helvete, vissa måste börja förstå att det är fel.
De kanske gör det ändå fast de ska veta att de är lata och dryga

Tur att jag inte spelar grindingnoob-spelet wow längre så jag slipper alla dessa hackers

Kort och gott = fusk i onlinespel är fel. Och ni som säger att vi tar ett spel seriöst för att vi är emot bottande och guldköp? Vänder den anklagelsen mot er som inte kan bara "spela", utan måste köpa saker för IRL-pengar och fuska för att ni är så besatta av magiska talet "60"?

Spela spelet. Chill.

Jag säger inte att det inte är fel, jag bryr mig faktiskt inte vafan folk tycker om bottar, jag gör det ändå.

Chill.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Liraren
Det har ju absolut inget med det att göra, och alla ni som säger att "varför spela om man inte gillar det..blabla" Det är ju därför dom som köper bot gör det, dom tycker det är tråkigt innan man är lvl 60, så varför spela det "tråkiga" när man kan "starta" i lvl 60 när det är som roligast? + det förstör inte för andra.

Ja varför kämpa för något man vill åstadkomma, helt absurt.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Du verkar ju inte vara så smart, du väljer ju själv om du vill vara i en guild som ska satsa på att vara world eller server first på bossar, du kan ju lika gärna vara med i en random MC-guild som raidar en gång i veckan eller kanske en rolig kompisguild som bara PvPar ibland när de känner för det.

Tänk om nästa gång du skriver nåt.

huh? Jag lirar ej WoW och har ej lirat speciellt mkt så vet ej vad du menar med "world eller server first på bossar". Visst väljer man själv vilken guild man går med i, men den uppfattning jag fått av andra är att WoW är ett spel som kräver extremt mkt av spelaren för att man ska bli bra... Vilket ändå måste vara ett huvudmål med spelet...

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem

Re: Re: WoW Fusk?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av bäckman

Men efter att ha fixat lite t1 + t2 till denna fuling tycket jag inte det var kul längre. Men jag kan ju inte spendera über mycket tid på att lvla en char till + gear'a honom också, men jag vill spela wow, jag vill sova: hur ska jag göra?

Jag köpte glider.

Dinga en warlock till 60 och tycker det är det bästa jag gjort på länge.

Nu till hela bot whinet:
Allt guld, allt gear, ALLT ALLT ALLT kastade jag. (Guld kan man inte kasta så köpte vendor saker och kasta). Under mitt glide till 60 lyckades jag få ett par epic och några "blå" items: dessa kastade jag.
När jag vaknade på morgonen lagade jag aldrig mitt gear med pengar jag tjänat under natten: jag skickade cash från mina "mains" för att laga osv..

Vet egentligen inte varför jag drog hela min historia om wow; anser bara att folk ska tänka sig för innan dom rapporterar botar: det finns dom som vill ha ett sexuellt-, socialt- och normalt liv igen. Men fortfarande kunna spela det spel de vigt en stor del av sina liv till.

Total game time: 135 dagar..

Det ger dig fortfarande inte rätten att fuska i ett spel som alla andra spelar och följer reglerna i. Om du inte har tid att lägga ska du inte heller ta del av de belöningar man kan få i spelet.
Att folk ens försöker bortförklara sånt här är bara trams.

Visa signatur

I distrust governments because I’ve studied history. Ask Joe this question: who does most of the killing? Who does most of the theft? Even the body-count of the worst criminals and terrorists pales in comparison to the death toll the average government inflicts on its own people. And it is not criminals who tax away 5/12ths of my income. - Eric S Raymond
http://www.css3.se

Permalänk

Re: Re: Re: WoW Fusk?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cyberking
Det ger dig fortfarande inte rätten att fuska i ett spel som alla andra spelar och följer reglerna i. Om du inte har tid att lägga ska du inte heller ta del av de belöningar man kan få i spelet.

Agree.

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Inaktiv

Re: Re: Re: WoW Fusk?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cyberking

Ingen har sagt att han har rätten, men alla människor myglar med nått. Tycker inte en bot i wow är nå värst fasansfullt!

Permalänk

Re: Re: Re: Re: WoW Fusk?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av W|ckerMan
Ingen har sagt att han har rätten, men alla människor myglar med nått. Tycker inte en bot i wow är nå värst fasansfullt!

Ladda hem Knight-Online, spela det i några timmar och återkom med ditt slutgiltiga svar. Om du fortfarande står fast vid att 'bottande' inte kan ta dö på ett spel så har du ditt svar där. Jag har lirat både WoW och Knight-Online. Det sistnämnda håller på att dö ut för att folk som du, och alla andra i den här tråden, använder macro för att uppstå ett mål som alla andra, ärliga spelare, kämpar för att få. Känns fel, jävligt orättvist och helt egoistiskt. Att försöka få det till 'ok' att använda macro i ett spel där det klassas som fusk är bara dumt.

Permalänk
Inaktiv

Re: Re: Re: Re: Re: WoW Fusk?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bluetiger
Ladda hem Knight-Online, spela det i några timmar och återkom med ditt slutgiltiga svar. Om du fortfarande står fast vid att 'bottande' inte kan ta dö på ett spel så har du ditt svar där. Jag har lirat både WoW och Knight-Online. Det sistnämnda håller på att dö ut för att folk som du, och alla andra i den här tråden, använder macro för att uppstå ett mål som alla andra, ärliga spelare, kämpar för att få. Känns fel, jävligt orättvist och helt egoistiskt. Att försöka få det till 'ok' att använda macro i ett spel där det klassas som fusk är bara dumt.

Jag använder inte nå botar och har aldrig gjort, spelar inte ens world of warcraft. Jag sa heller inte att det är ok, sa bara att man kan leva med att visa myglar! Blizzard stänger ju konton för att motverka det, vilket de gör med all rätt. Men att springa runt på något rättvisans korståg mot detta blir ju bara löjligt!

Förstår inte heller varför folk känner sig stötta när någon använder en bot för att bli lvl 60. Har levlat ett par chars till 60 och ändå hyser jag inget att mot de som levlar med bot, tycker de inte den delen av spelet är kul så ska jag inte tvinga den på dem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag säger inte att det inte är fel, jag bryr mig faktiskt inte vafan folk tycker om bottar, jag gör det ändå.

Chill.

Ah, sympatiskt av dig.

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Z]
Ah, sympatiskt av dig.

Tack.

Och vad är det med alla som inte har spelat WoW men skriver som om dom vet något osv, det är ju tragiskt...

Permalänk
Citat:

Tack.

Och vad är det med alla som inte har spelat WoW men skriver som om dom vet något osv, det är ju tragiskt...

Vem är det som inte lirat WoW?

Permalänk
Medlem

försök spela hunter på lägre level i wow. Alla tror att du är bot, fick till och med tells på kinesiska när jag levlade min.

Permalänk
Medlem

Man spelar för sitt eget nöje inte andras så jag förstår precis varför man bottar
Etik och moral är bara löjeväckande

Visa signatur

Someone said that money can't buy everything... That person didn't know where to shop

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enity
Man spelar för sitt eget nöje inte andras så jag förstår precis varför man bottar
Etik och moral är bara löjeväckande

Har du samma inställning till etik och moral i övriga livet borde du sitta bakom galler.

För övrigt tycker jag alla fuskare kan lägga ner sina fåniga argument och sluta tjafsa. Det är inte ok och kommer inte att bli det av ert tjat heller.

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bluetiger
Vem är det som inte lirat WoW?

Några som verkar tro att de kan saker.

Denna har spelat WoW men ändå gissar han hur det är i endgame

Citat:

Ursprungligen inskrivet av appoc2013
huh? Jag lirar ej WoW och har ej lirat speciellt mkt så vet ej vad du menar med "world eller server first på bossar". Visst väljer man själv vilken guild man går med i, men den uppfattning jag fått av andra är att WoW är ett spel som kräver extremt mkt av spelaren för att man ska bli bra... Vilket ändå måste vara ett huvudmål med spelet...

Permalänk
Citat:

Några som verkar tro att de kan saker.

Denna har spelat WoW men ändå gissar han hur det är i endgame

Har man inte spelat särskilt mkt har man nog inte spelat end game. Annars har han ju rätt i sin beskrivning av wow.

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk

Jag tycker att lvlandet är en av dom roligare delarna i wow, särskillt med några kompisar. Har klämmt alla klasser som intresserar mej till 60 nu och skulle heldre se några andra klasser än raser i expansionen.

Ang fusk så bryr jag mej inte, inget i wow som ger "status" kan farmas eller köpas för pengar ändå.

musen

Visa signatur

- bequiet! Dark Power 901 - bequiet! Dark Power 13 1000w - MSI MPG Z790 Edge TI Max - Intel 14700K+Liquid freezer III 360 - Corsair Vengeance DDR5 96GB - MSI RTX 4080 Super -

Permalänk
Medlem

Man kan väl ha en åsikt om botar även om man inte spelat wow?

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReDog
Man kan väl ha en åsikt om botar även om man inte spelat wow?

De kommenterar mer om spelet än om botarna...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gammarayburst
Har du samma inställning till etik och moral i övriga livet borde du sitta bakom galler.

För övrigt tycker jag alla fuskare kan lägga ner sina fåniga argument och sluta tjafsa. Det är inte ok och kommer inte att bli det av ert tjat heller.

Säg mig varför ska jag bry mig om andra när jag spelar ett spel för att jag ska ha roligt?

Visa signatur

Someone said that money can't buy everything... That person didn't know where to shop

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enity
Säg mig varför ska jag bry mig om andra när jag spelar ett spel för att jag ska ha roligt?

Vill du komma nånvart när du bottat dig till 60 så är du så illa tvungen att bry dig om andra. För mig är det en självklarhet att alltid göra det, men människor är ju olika.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.