Vem ska spela Freeman i Half-Life "The Movie"

Permalänk

som någon sa göra en animation, typ som filmen final fantasy grafik lär ju duga!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk

Tjejen HL2 lär ju lätt bli Kristin Kreuk

Visa signatur

Who are you, and why should I care?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av buck
Robert Downey Jr. som Barney!

http://www.mugshots.net/robert_downey_jr/robert_downey_jr.jpg

Hjälp!!! Det är ju kusligt likt. Matt Frewer som G-Man var ju också bra likt.

Som Gordon är det jämnt skägg ( he he ) mellan Adam Savage och Silent Bob! ROFL

Kristin Kreuk..... mums! Bara det skulle ju göra filmen sevärd. Funderade ett tag på Merle Dandridge ( hon som gjorde Alyx' röst ) men hon var inte lika lik som jag hade för mig.
Men hon borde ju som sagt var klara rösten i alla fall.

Visa signatur

Vi är överallt!
Asus Maximum VII Formula | i7-4790K | Noctua NH-U14S | 16 GB G.Skill RipjawsX 2133MHz CL9 | EVGA GTX980 SC ACX 2.0 4GB | Corsair HX850i | Samsung 850 Pro 256GB SSD | 15.5 TB HDD | Eizo FlexScan S2431W |

Permalänk
Medlem

VA!!!!!! Kristin Kreuk är ju min dröm tjej

Okej skämt åt sido :P, tror faktiskt inte hon skulle passa så där värst bra även om hon ser väldigt bra ut.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Hmm... ingen aning.

Men Breen ska helt klart vara Sean Connory.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skusty
Hmm... ingen aning.

Men Breen ska helt klart vara Sean Connory.

Helt klart, kan ju inte bli bättre än Sean Connery

Hittade f.ö. denna bilden i bildarkivet här på datorn.

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Medlem

Håller med om att Robert Patrick skulle passa väldigt bra som G-Man, men det är lite svårare med Gordon.
Hugh Laurie såg ju faktiskt ganska passande ut, men det är lite svårt.
Skulle ju onekligen vara ganska intressant att se Kristin Kreuk som Alyx, men det lär vi inte få uppleva.

Visa signatur

the streets, YO

Permalänk
Medlem

hmm. Är det planer på att göra en HL2 film eller är det bara några swec:are som har hittat på :P?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spixz^^
Helt klart, kan ju inte bli bättre än Sean Connery

Hittade f.ö. denna bilden i bildarkivet här på datorn.

http://i14.tinypic.com/33mlbww.jpg

Haha, får de ihop den eliten för att spela i en hl2-film så lär den ju sälja iaf, förutom tom cruise... jag menar vafan... nej tack... men sean connery och jean reno, mumma! Hade funkat med Stormare som Grigori också

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmoon
Haha, får de ihop den eliten för att spela i en hl2-film så lär den ju sälja iaf, förutom tom cruise... jag menar vafan... nej tack... men sean connery och jean reno, mumma! Hade funkat med Stormare som Grigori också

Håller med om cruise, tycker han är värdelös fattar inte vad folk ser i honom. Men stormare hade faktiskt varit guld. Tyvärr lär det ju aldrig hända att man får se alla de här personerna till en HL film

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmoon
Haha, får de ihop den eliten för att spela i en hl2-film så lär den ju sälja iaf, förutom tom cruise... jag menar vafan... nej tack... men sean connery och jean reno, mumma! Hade funkat med Stormare som Grigori också

seaon connery spelade jo förfasan i leage of extraordinary gentlemen. fyfan vilken kalkon rulle. han skulle nog inte neka HL2

Visa signatur

AMD M2 4200, 2gb 533, 1 Terra+ hd
--
Inspiron 6400, core duo 1.6, 1gb ram, 60 gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av noppa
seaon connery spelade jo förfasan i leage of extraordinary gentlemen. fyfan vilken kalkon rulle. han skulle nog inte neka HL2

LXG var ju en skön matiné film. Don't diss it!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hucke
hmm. Är det planer på att göra en HL2 film eller är det bara några swec:are som har hittat på :P?

Half-Life blir aldrig film eftersom hjälten är stum.

Permalänk
Medlem

Freeman har jag ingen aning om men G-Man måste ju spelas av Hugo Weaving, http://www.imdb.com/name/nm0915989/ !

Visa signatur

- In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move
- The Guide is definitive. Reality is frequently inaccurate.
Douglas Adams

Permalänk
Medlem

Uppenbart alternativ till Grigori är förstås John Rhys-Davies. (dvs Gimli / Sallah mfl)
http://www.imdb.com/name/nm0722636/

Reno tycker jag inte riktigt passar in - ska vara nån mer högljudd hojtande galning, snarare än de lite mer mystiska typerna a'la Reno och Stormare IMHO. Fast visst kan det funka det med

Småudda alternativ till Dr Breen eller till och med G-Man vore ju annars Gary Oldman.

Och skulle inte Morgan Freeman funka som Eli Vance? (kanske nämnts redan?)

Jag är ingen Tom Cruise fan heller, men det skulle kanske faktiskt kunna funka som Freeman... Kommer inte på så många gjutna förslag förutom vad som nämnts.

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Visa signatur

Asus Sabertooth | i7 950 @ stock | Corsair H70 Schythe GT 1450 RPM PnP | XFX 6970 CrossfireX | 6 GB Corsair DDR3 @ 1600MHz | Corsair Force 120GB | 1TB Samsung Spinpoint F3 | 1 TB Lacie extern | Corsair HX 850W | Win 7 64-bit | Cooler Master HAF X |

Vill du vara säker på att få svar? Använd "citera"-knappen!

Permalänk
Medlem

Adam savage är som gjord för för gordon freeman

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

Matt Frewer som G-man är nog det enda gjutna förslaget här, har inga ideer själv dock :).

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Fractal Design R5 | AMD 5800X3D | Asus ROG Crosshair VII Hero (Wi-Fi) | EVGA GeForce RTX 3090 24GB FTW3 ULTRA | 32GB G.Skill Trident Z 3600MHz CL14 | Ett gäng M.2 NVMe SSD| Corsair 750W | ROG RYUJIN 240 with Noctua Fans |

Permalänk
Medlem

EUREKA! DET BLIR EN SVENSK SOM FÅR HUVUDROLLEN! (Anders)

http://folk.ntnu.no/rolfmaa/mv2003/andersmans.jpg

Permalänk
Medlem

Med hans dialekt, Nej!

Permalänk
Testpilot

Jag såg nån intervju med Valve-snubbarna för ett tag sen (var nog runt tiden då HL2 släpptes) och dom sa att dom hade fått flera förslag på filmer om HL-spelen men alltid så kommer det till "och så blir Gordon kär i ..." och det vill inte dom på Valve blanda in i filmen så dom har avböjt varenda förslag.

Det vore rätt grymt med en HL-film men som sagt så kan det blir jävligt svårt att göra den eftersom Gordon inte snackar i spelen.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Det skulle vara ganska lätt förtjänta pengar om man hade en huvudroll utan repliker.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mark501
Half-Life blir aldrig film eftersom hjälten är stum.

jag hoppas iallafall att dom alldrig gör en hl film!!

skulle förstöra allt! 7=

mvh

Visa signatur

XION 600watt SLI - Asus P5N32-SLI SE Deluxe - E6400 core2duo - TWIN2X 6400 ddr2 800Mhz 2048mb - 2x Asus 7950GT 512mb "1gb" - 250+250Gb sata2 16mb cache - Creative X-fi audio - Creative GigaWorks progamer 5.1

Permalänk

Jag hade gått genom eld och vatten för att få se Christian Bale som Gordon Freeman;

Fräckast vore en arg Bale;