Permalänk
Medlem

M600i eller P990i

Vilken ska jag ta, gillar båda lika mycket!

Permalänk
Permalänk
Medlem

P990 och sen tar du bort luckan och sätter för plasten man får med!

Permalänk
Medlem

snygg eller ful?
slimmad eller icke slimmad?
utan wlan eller med wlan?
utan kamera eller med kamera?
billig eller dyr?

Hade jag valt hade jag tagit den snygga, dvs m600i. Den saknar dock wlan och kamera men kamera är inget jag är i behov av. Använder knappt kameran till min k750i. WLAN däremot är något som kan vara bra att ha vilket m600i saknar. Jag ska om ett par dagar köpa en w950i som är typ en m600i fast för musik.

Permalänk
Medlem

Utseende spelar ingen roll, fyrkantig (stilren) är ett + i hörnet.
Storlek spelar ingen roll, tjock eller smal duger båda lika bra.
wlan?, jag använder bärbar till att surfa, wlan varken + eller -.
Utan kamera, fotar bara med riktig systemdigitalkamera.
Pris = max 6000:- betalar jag för en tfn jag gillar.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Utseende spelar ingen roll, fyrkantig (stilren) är ett + i hörnet.
Storlek spelar ingen roll, tjock eller smal duger båda lika bra.
wlan?, jag använder bärbar till att surfa, wlan varken + eller -.
Utan kamera, fotar bara med riktig systemdigitalkamera.
Pris = max 6000:- betalar jag för en tfn jag gillar.

Köp nåt billigare om inget är viktigt för dig.

Visa signatur

-det finns ingen ödets och himmelens lag, det finns ingen slumpens cynism, människor lider vareviga dag, de lider av kapitalism
-Vilken otursmango, den låg som oskyldig, så tog hon fram flera

Permalänk
Medlem

Jag vill ha en M600 eller P990, inget annat, fastnar man för nåt så gör man de ;).

Permalänk

Jag har en p990 och är ganksa nöjd, den är förvånanasvärt smidig för sin storlek MEN! arbetsminnnet är på tok för dåligt, den hänger sig å startar om ibland, särskilt om man har kamean igång, ska visa en bild och det ringer. det blir för mycket för den.

Men det är sällan det händer ju så jag röstar på p990.

Visa signatur

jag har internet på CD.

wget -rns http:// > /mnt/cdrom

Permalänk
Medlem

annars kommer det att komma en ny mobil tror att den kommer att heta p700 lr var det m610 å den ska vara ungefär lika stor som m600 men med en 3,2 megapixel kamera. men om du intek an vänta så ta en p990

Visa signatur

opteron 165+ @ 2,5 ghz tuniq, DFI lanparty d, 2x 1024 gskill pc4000. 7800Gtx 256 mb vf900, Hiper 580W psu blå, thermaltake armor,2 st raptor 36 gb

Permalänk

P990i såklart. Fast om du inte vill ha WLAN och kamera så kan du ta m600.

Permalänk
Medlem

Kan man ta bort allt (lucka och tangetbord) från P990 så man bara har skärmn som man kunde på P800? För det var ju så sjukt nice. T-bordet på P990 förstör ju hela telefonen

Visa signatur

Random Stuff - Podcasten om allt och lite till! Nytt avsnitt varje torsdag.
http://randomstuff.delino.se/

Permalänk
Inaktiv

Kommer ju en m600 med wlan snart, varför inte vänta?

Permalänk
Medlem

av de där två, skulle ja nog ta M600. P990 har fler funktioner, men personligen tycker jag att storleken, eller rättare sagt att M600 är lite tunnare, talar till dess fördel, även om P990 har bättre funktioner.

annars är väll P700i intressant, om du kan vänta 2 månader eller nått kortfattat, en M600 med kamera och wland, och som verkar vara mycket snabbare i gränssnittet. men som sagt, av de där två, m600.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Millow
Kan man ta bort allt (lucka och tangetbord) från P990 så man bara har skärmn som man kunde på P800? För det var ju så sjukt nice. T-bordet på P990 förstör ju hela telefonen

Man kan ta bort "luckan" men inte själva tangentbordet som är under. Den är ju lixom fast och går inte att ta bort. Jag kör själv utan lucka och det fungerar perfekt.

Här är en bild som visar hur det är utan respektive med luckan

Permalänk
Medlem

Jag köpte en m600 i fredags. Är vansinnigt nöjd, har liksom dig en god systemkamera samt bärbar dator och lägger därför inte pengar på en P990i. Köp en m600i och ett riktigt bra minneskort å du kommer bli svinnöjd.

/G

Visa signatur

Workstation: 3.2GHz Intel HT | 1G Infineon @ 200MHz 3-3-3-8-1T | FX5950 Ultra + Zalman VF700-AlCu | SB Audigy 2 | S-ATA Maxtor 250G + Seagate 160G OS: Linux Ubuntu Dapper Drake + Windows Professional (Dual-boot)
Server: 1GHz AMD Barton | 128M | FX5200 | P-ATA 40G OS: OpenBSD 3.9