Permalänk

Problem med battle.net - IGEN! =/

Tjenare.
gör ännu en ny tråd ang. problemet med Battle.net

när jag ska logga in kommer detta upp:
http://img72.imageshack.us/my.php?image=sdghyjkpw2.png

jag har gjort det mesta som går att göra, tror jag?
men finns det någon liten stjärna som tror sig veta om det kan vara Blizzard som har problem eller nått? jag har försökt att få tag i dem men de skickade ett automessege som inte sade mig speciellt mycket.

Permalänk

Du får nog lägga upp bilden någon annanstans.. Imageshack segar så jävla mycket.

Visa signatur

Gigabyte-P35-DS4 | Intel Core 2 Quad Q6600 [3 GHz] | 2x1GB Corsair XMS-6400@800Mhz | Nvidia Geforce 460 GTX [975/2000 MHz] | Intel 320 Series 80 GB SSD | | SETI@Home Team: Sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Googlah
Du får nog lägga upp bilden någon annanstans.. Imageshack segar så jävla mycket.

"Unable to connect to Battle.net, you may be trying to connect to an invalid Battle.net server. If you are using a modem, you may need to manually connect to the Internet before connecting to Battle.net"

Så står det.

Har du provat att koppla ur/göra en reset av din router om du har en sådan? Det brukar hjälpa när särskilda sidor eller servrar är oåtkomliga med budgetrouters.

Visa signatur

Asus X870E-E - 9800X3D - 4080S - 64 GB DDR5 - NH-D15 G2 - Fractal North - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 Pro - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem

testa byta port från 6112 till nått annat

Permalänk

jag har testat att byta port men samma problem.
routern har jag inte gett mig på, är inte speciellt kunnig om routrar=/ (tyvärr) men jag kan höra med vänner och hoppas på bra hjälp.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av boT)team_tK
jag har testat att byta port men samma problem.
routern har jag inte gett mig på, är inte speciellt kunnig om routrar=/ (tyvärr) men jag kan höra med vänner och hoppas på bra hjälp.

Brukar finnas en resetknapp på baksidan. Tryck in en penna där, håll in en stund, voila. Men sen är alla inställningar för portar, WLAN och dylikt rensade så det får du göra om på nytt.

Visa signatur

Asus X870E-E - 9800X3D - 4080S - 64 GB DDR5 - NH-D15 G2 - Fractal North - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 Pro - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk

okej, ska testas. men vad innebär det att rensas?

Permalänk

tex. har du kryptering på ditt trådlösa, portforwarding eller har gjort några inställningar utöver dom som är fabriksinställda. nollställs eller tas bort, har du inte gjort några inställningar så är de inga problem bara o trycka reset

Visa signatur

Petar i el-uttag. [img][/img]

Permalänk

okej, ska kolla det.