24tum Widescreen för lägsta pris

Permalänk
Medlem

24tum Widescreen för lägsta pris

Hej!
Hade tänkt mig att köpa en 24tum Widescreen skärm eftersom jag suttit på en 17 CRT ett tag nu.
Hade tänkt köra wow i 1680x1050 och bara slösurfa,kolla på någon enstaka film,har ingen aning om respons tid har någon betydelse i wow dock.
Men duger https://www.datorbutiken.com/office/default.aspx?Product=SAM2... t ex?

Permalänk
Medlem

Ledsen men du är inne på office hemsidan för Datorbutiken.com, de priserna är inte korrekta där inne. den skärmen kostar egentligen över 5200 kr på Datorbutiken.com

Grejen är att Office sidasn av datorbutiken.com visar priser utan moms inräknat. Så inne på Home (där du kan se de riktiga priserna) är det riktiga köpstället.
Men skärmen äger i allafall.

Visa signatur

Overkill Desktop: Corsair Graphite 600T | Corsair TX850W | ASUS Crosshair IV Formula | AMD Phenom II X6 1100T@4.0 GHz (Corsair H50 Liquid CPU Cooler) | Corsair Vengeance Red DDR3 16GB CL9 1866Mhz | Asus Radeon HD7970 3GB DirectCUII OC TOP | Intel SSD 160GB 320 Series & Samsung Spinpoint F3 HD103SJ 1TB | Samsung SyncMaster BX2450 24" | Logitech Z-2300 & Logitech G35. Laptop: Alienware M14x

Permalänk
Medlem
Permalänk

Om du absolut har tänkt dig köra i 1680*1050 så ska du satsa på 22".
Nativeupplösning på 24-tummarna är alltid 1920*1200, självklart kan du köra lägre men du ska nog undvika det i största möjliga mån. Skärmarna är olika bra på att skala ner, på vissa ser det inte så farligt ut alls medan det på andra kan se riktigt konstigt ut.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem
Citat:

Kör på den där du och kör i 1920x1200. Jag har den där och kan inget annat än rekommendera den starkt. Den är snygg och har fina färger och snabb responstid. Mitt bästa köp efter mitt 8800GTS i år. Weeeehaaaaaaa.

Köp köp köp!

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.